11 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb de babymoov nutribaby xl aangeschaft. Ik ga er volgende week mee beginnen dus weet nog niet of hij fijn is. Ik las veel goede reacties en hij leek me erg fijn, vandaar dat ik hem aangeschaft heb.

2 jaar geleden

Ik ga denkik eerst alles zacht koken in de pan en dan gewoon pureren met een staafmixer

2 jaar geleden

Reactie op AE

Ik heb de babymoov nutribaby xl aangeschaft. Ik ga er volgende week mee beg ...
Die raadde ze me vandaag ook aan in de winkel!

2 jaar geleden

Ik ga nog niet starten (denk pas met 5-6 maanden) maar ben van plan gewoon de staafmixer te gebruiken 😊. Is denk ik minder schoonmaakwerk en scheelt weer een apparaat.

2 jaar geleden

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om weer geld aan zoiets te spenderen… maar ja toch wel weer handig. Dus ik volg even! Hebben jullie tips voor leuke Instagram pagina’s of kookboeken voor kleine kleine kindjes? Met bijv informatie wat ze vanaf wanneer mogen eten en hoe je dit het beste klaar kan maken?

2 jaar geleden

In het verleden hebben wij de Philips avent stomer/blender gehad. Bevoel ons prima maar ik weet niet of we nogmaals een apparaat aanschaffen. Ik start met pureren want de hapjes zijn niet gelijk groot.

2 jaar geleden

Reactie op Zweedsebaby

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om weer geld aan zoiets te spenderen… maar ...
Op Instagram: happje.official

2 jaar geleden

Ik ga waarschijnlijk de Babymoov Nutribaby One aanschaffen.. kan volgens mij vrijwel hetzelfde als de XL (correct me if I’m wrong) en is 2x zo goedkoop

2 jaar geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Ik ga nog niet starten (denk pas met 5-6 maanden) maar ben van plan gewoon ...
Ja hetzelfde, ik gebruik sowieso een staafmixer zo nu en dan voor soep enzo.

2 jaar geleden

Reactie op Zweedsebaby

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om weer geld aan zoiets te spenderen… maar ...
Ik heb het boek ‘eet als een exper mini’ aangeschaft, onwijs veel informatie over voeding van melk tot kleuter leeftijd! Met recepten en objectief en wetenschappelijk onderbouwt!! Leest goed weg en is heel duidelijk! Aanrader!

2 jaar geleden

Stomen in multicooker en dan in de blender. Multicooker gebruik in toch voor alles.