8 Reacties

één maand geleden

Ik zal er niet aan moeten denken om te stoppen met werken. Persoonlijk vind ik dat als je werkt je hoofd leeg kan maken. Ik denk ook dat je partner dan wel echt een goed inkomen moet hebben. Ik zal zelf overwegen om dan 20 uur te gaan werken. Maar dat is mijn mening

één maand geleden

Reactie op Fb

Ik zal er niet aan moeten denken om te stoppen met werken. Persoonlijk vind ...
Oh nee ik werk niet veel 2 dagen en soms de avonden. Het is meer juist de combinatie en huishouden omdat ik meer thuis ben zorg voor de kinderen 90% en mijn werk ik werk voor mezelf vandaar is vaak ook extra werk. Maar het is ook wel mijn hobby dus ik wordt er zeker ook wel blij van alleen de combinatie is me nu net te veel vandaar

één maand geleden

Reactie op Roos Anne

Oh nee ik werk niet veel 2 dagen en soms de avonden. Het is meer juist de c ...
Ik snap je wel. Ik vind het huishouden, werken en zorgen ook best veel. Gelukkig helpt me partner echt goed mee. Ik werk 32/40 per week. Waardoor ik savonds alles moet doen. Maar soms heb ik ook scheit en denk ik pfffff ik ga gewoon zitten.

één maand geleden

Ik werk heel weinig, heb een 0 uren contract in de gehandicaptenzorg genomen nadat ik ben bevallen. Ik werkte eerder als doktersassistente en zag er ineens zoooo tegenop om bij mn kleintje vandaan te zijn. Mn vriend is veel weg voor werk. Oktober gaat hij weer 6 week dus daarom heb ik nu een 0 uren contract zodat ik gewoon zelf kan bepalen wanneer ik kan en wil werken en dit bevalt me echt super goed!! Ik vind het heerlijk om veel thuis te zijn met mn kleintje 🥰 dus ja ik voel me hier veel beter bij

één maand geleden

Reactie op Fb

Ik snap je wel. Ik vind het huishouden, werken en zorgen ook best veel. Gel ...
Ja ik kan niet in de zooi gaan zitten🫣 de was draait zichzelf niet en de vaatwasser pakt zich zelf niet uit. Ik loop dan achter de feiten aan. De jongste begint met kruipen dus ik wil de vloer ook schoonhouden. Mijn man kan soms gewoon niet meer doen hij werkt van 7 tot 5 en dan helpt hij mee de kinderen in bed leggen etc en de vaatwasser uitpakken op zaterdag is hij de ochtend alleen met kinderen maar echt in huis wat doen lukt hem dan niet. Ik vind het ook fijn dat hij zijn tijd met hen besteed . Maar dat betekent voor mij dat ik . En en en doe en dat wordt me nu te veel oudste gaat volgenden jaars september naar school dat gaat ook al snel dan wil ik eigenlijk nog wel even genieten van deze tijd🥹 maar Helemaal werk los laten om later weer op te pakken is best een ding

één maand geleden

Wij hebben wel maar 1 kind maar even voor t idee. Vaste lasten all in +/- 2200 euro en “leefgeld” 2800 euro. Hier gaan we nog wel eens overheen maar dit zou haalbaar moeten zijn. Ik mis soms wel even een moment geen mama zijn, even op adem komen dus ik ga vanaf volgend jaar een of twee dagen werken. Wij hebben bewust gekozen om het eerste jaar iemand thuis te hebben en aangezien ik een laag maand inkomen had ben ik dat geworden.

één maand geleden

Reactie op Fb

Ik zal er niet aan moeten denken om te stoppen met werken. Persoonlijk vind ...
Een gat op je CV helpt vaak ook niet lekker mee als je weer opnieuw wil gaan werken. Ik werk 12u per week (meer lukt niet door mijn eigen persoonlijke redenen naast kindje hebben). Als je dan op zoek bent naar een (andere) baan, kan het juist fijn zijn dat je geen gat hebt in je CV.

één maand geleden

Ik werk zelf 34 uur, weliswaar met 1 kind, zou graag ook wat minder willen, maar vind de financiële vrijheid ook wel erg fijn.. Persoonlijk vind ik het afschakelen van werk/mama zijn ook prettig, nadelig is wel dat ik op mijn vrije dagen nog steeds werk (huis poetsen etc) Succes met je keuze! Misschien de positieve en negatieve dingen voor jezelf opschrijven? 😄