10 Reacties

2 maanden geleden

Toen bij Emily tandjes doorkwamen, hebben we ook een paar dagen zure spuitluiers gehad

2 maanden geleden

Hi mijn zoontje van 6,5 maanden heeft dit ook. Ik smeer een creme inotyol voor z'n billen en dit helpt goed. Maar ook een beetje zelfde kleur en om de zoveel tijd aan t verschonen. Kan door tanden komen

2 maanden geleden

Pfoe ja hier ook. Ik doe ook goed invetten met jojoba olie natuurlijk blijft wat vetter werkt hier erg goed

2 maanden geleden

Tandjes idd

2 maanden geleden

Sudocreme juist geen dikke laag smeren dat helpt niet, dan kan de huid niet ademen. Dun laagje. Zie je de tandjes al? Hier ook gehad voor de tandjes doorkwamen. Heel sneu maar je moet er even doorheen. Billen schoonmaken met alleen water kan ook nog helpen ipv billendoekjes met parfum

2 maanden geleden

Bedankt voor jullie reacties dames. Ik ben blij met de herkenningen. 馃檹馃徑

2 maanden geleden

Wij gebruiken weleda billenzalf. Erg fijn met calendulan erin.

2 maanden geleden

Heel herkenbaar hier! Bij ons zijn er net 2 tandjes door, dus waarschijnlijk is dat de verklaring, maar klinkt als hetzelfde verhaal. Wij hebben veel sudo cr猫me gesmeerd, hij had ook echt rode billetjes en er last van. Het gaat nu weer wat beter gelukkig

2 maanden geleden

Tandjespoep. Beste is echt schoon maken onder de douche. Dit is zo zuur voor de billen. Ik gebruik overigens heilwol als ze dit soort poep hebben. Liever geen sudocreme als het open is

2 maanden geleden

Hier alleen nog maar sheabutter van puurgelukstore en rode billen zie je met een paar uur zo minder rood worden! Tussendoor soms even iets luchten is ook fijn, die pampers maken het lekker broeierig.