30 Reacties

4 maanden geleden

Jep hier ook, niet kunnen wegleggen, krijsend wakker worden, enkel te troosten door vast te houden en wiegen. Hij heeft ook last van hoestbuien en verslikken, ik denk door al dat speeksel. Is enkel als hij ligt. Hij heeft al 3 dagen amper geslapen.. kunnen zetpilletjes kwaad in deze warmte?

4 maanden geleden

Reactie op Blackwood

Jep hier ook, niet kunnen wegleggen, krijsend wakker worden, enkel te troos ...
Hoezo zou dat kwaad kunnen omg

4 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Hoezo zou dat kwaad kunnen omg
Geen idee, twas maar een vraag 😉 nog nooit gegeven

4 maanden geleden

Reactie op Blackwood

Geen idee, twas maar een vraag 😉 nog nooit gegeven
Ik bedoel meer ik schrik haha! Ik denk dat het geen kwaad kan.. hoop ik 😚

4 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Ik bedoel meer ik schrik haha! Ik denk dat het geen kwaad kan.. hoop ik 😚
Zal wel niet! Momenteel 27°C op onze kamer, maakt mij nog extra stressy :(

4 maanden geleden

Zien jullie ook al iets in hun mondjes??

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Ja onderaan 2 streepjes maar is al van sinds hij 3 maanden is, toen ook veel last gehad. Maar nog altijd niet doorgekomen. En nu boven ook

4 maanden geleden

Nee zetpillen kunnen geen kwaad. Niet bang zijn . Het inbrengen van zetpillen is misschien niet fijn maar ach het hoort erbij!

4 maanden geleden

Tandarts hier: leg lente ui in ijskast en geef het je kleine.. werkt verdovend (niet heel lekker). Ik weet niet of je ook melk afkolft maar eventueel als je fles geeft speen van t flesje in koelkast leggen zodat t koud is wanneer je je kind gaat voeden. Zetpil voor slapen gaan.. En heel veel knuffels! Zodra de puntjes door zijn zal de pijn zakken💕

4 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Nee zetpillen kunnen geen kwaad. Niet bang zijn . Het inbrengen van zetpill ...
💕

4 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Tandarts hier: leg lente ui in ijskast en geef het je kleine.. werkt verdov ...
Ah topper!! Even proberen hoor wat een proces

4 maanden geleden

Reactie op Blackwood

Zal wel niet! Momenteel 27°C op onze kamer, maakt mij nog extra stressy :(
Niet normaal hè.. goed de nekjes blijven checken en nodig extra vocht ( voeding) aanbieden kan geen kwaad

4 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Ah topper!! Even proberen hoor wat een proces
En ik weet niet hoeveel je kleine weegt maar Indien hij meer weegt dan 5.5 kg dan kan je ook overwegen om kleinere dosis zetpil te geven maar vaker gedurende dag.. 60 mg xx

4 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

En ik weet niet hoeveel je kleine weegt maar Indien hij meer weegt dan 5.5 ...
Hoelang gebruik je zetpillen voor tanden .. ik geef het nu 2 dagen maar vind het eigelijk niet zo gezond voor zo een klein lijfje hij krijgt nu om de 6 uur 120 maar heb 60 nog liggen idd maar had het idee dat het niet echt werkte hij is bijna 7 kilo.

4 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Hoelang gebruik je zetpillen voor tanden .. ik geef het nu 2 dagen maar vin ...
Hij mag met 7 kg (zo’n 400-420 mg) hebben zonder dat z’n lever er moeite heeft t af te breken. Dat kan je verdelen in (7x 60 mg) of (3-4x 120 mg) bij paracetamol moet je dat spiegel opbouwen dus kan zijn dat het in het begin minder werkt maar zal opbouwen en z’n werking uiteindelijk hebben. Zodra de puntjes van de tanden door zijn zou ik het enkel in de nacht nog een zetpil geven voor het slapen gaan.. dat dan na 2-3 dagen gaan afbouwen.. want de pijn neemt snel af zodra tandvlees scheurt en glazuurtje zichtbaar wordt!

4 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Hij mag met 7 kg (zo’n 400-420 mg) hebben zonder dat z’n lever er moeite he ...
Heel fijne info dankjewel. Dit betekend wel dat je toch dagen bezig bent met de paracetamollen?

4 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Heel fijne info dankjewel. Dit betekend wel dat je toch dagen bezig bent me ...
Ja dat is geen probleem. Besef als hij ziek is, en dan heb ik t echt over heftige ziekten, kan hij dagen NSAID’s of nog zwaardere medicatie krijgen. n lichaam is heel goed in staat t bij te houden zolang je de Maximale dosis respecteert. Don’t worry mama.

4 maanden geleden

Hier begint gedonder ook al uit het niks begint hij te huilen en vuistje in de mond . Direct pijnstiller gegeven en man gat een zalfje halen

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Nee ik niet mijn man zegt van wel ik voel ook niks .

4 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Nee zetpillen kunnen geen kwaad. Niet bang zijn . Het inbrengen van zetpill ...
Beetje nat maken dan glijden ze er wat makkelijker erin en is het voor de kleintjes minder pijnlijk