8 Reacties
23 dagen geleden
Fruit is al heel goed! Wat ik doe is haar af en toe een koude natte washand geven. Hier kan ze aan zuigen (krijgt ze wat vocht binnen), maar voornamelijk ook omdat het lekker koel is voor de doorkomende tandjes.
En ik heb toen mijn dochter er ziek van was (koorts en echt huilerig) even om de 8 uur een zetpil gegeven, zodat er een spiegel werd opgebouwd. Zodra ze zich wat beter voelde dronk ze ook beter.
Veel beterschap!!
22 dagen geleden
Reactie op nikki2204
Druppels om het tandvlees te verdoven? Let wel op dat dit een vorm van pijn ...
Hoe breng jij die druppels aan? En de gel? De druppels doe ik met zo’n wattenstaafje maar dan probeert ze het wattenstaafje te eten dus gaat niet altijd goed. De gel is al helemaal eng want ze gaat op dat tubetje zuigen 🥲
22 dagen geleden
Reactie op mamanisa
Hoe breng jij die druppels aan? En de gel? De druppels doe ik met zo’n watt ...
Nou met de gel deed ik eerst een druppeltje op mn vinger en dan insmeren maar sinds haar boven tanden doorkomen heb ik daar van geleerd😂 nu doe ik het met een wattenstaafje en gebruik ik alleen de druppels, ze kauwt er dan wel op maarja dan zit het wel direct op de juiste plek. In de bijsluiter staat ook dat 3 sec op het tandvlees masseren genoeg is
22 dagen geleden
Hier precies hetzelfde verhaal!! Deze week nog mee bij de huisarts geweest, heb een neusspray gekregen die hielp wel als ik het voor de fles gaf... drinkt ze helemaal niks of ?