33 Reacties

6 maanden geleden

Ik volg

6 maanden geleden

Doet mijn zoontje ook (dat kwijlen en z'n handen in de mond), dat kwijlen is hiet al vanaf dat ie 6 week was ofzo. Alles in de mond stoppen doen ze ook na de ontwikkeling van sprong 3 (die meestal rond 11 week is). Je kan eventueel zachtjes met je vinger over haar tandvlees voelen, als je een puntje voelt kan dat een tandje zijn.. maar dan zou het alsnog een tijd kunnen duren voordat ie echt doorkomt 😊

6 maanden geleden

Tandarts hier: pak een glas (uit de keuken) leg het op haar tandvlees.. indien de tandjes aan t doorkomen zijn zie je 2 witte vlekken op de plek waar de tandjes doorkomen. Lastig uit te leggen.. anders even met je wijsvinger over haar tandvlees voelen x

6 maanden geleden

Reactie op Pdw91

Doet mijn zoontje ook (dat kwijlen en z'n handen in de mond), dat kwijlen i ...
Tik in op tik tok: Teething hacks baby glass.. is voor mij lastig uit te leggen maar daar kan je zien wat ik bedoel x

3 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Tik in op tik tok: Teething hacks baby glass.. is voor mij lastig uit te le ...
Thanks voor dit bericht! Ik ga dit morgen proberen. Hel van een nacht gehad, wilde de hele tijd z'n speen terwijl hij dat nooit wilt en een beetje verhoging.

3 maanden geleden

Hier ook sinds 2 dagen heeel veel huilen en verhoging tussen 37.8 en 38, alles in z’n mond stoppen.. geef hem tot nu toe 2 a 3 keer per 24 uur een zetpil paracetamol, helpt bij vlagen

3 maanden geleden

Reactie op Jupiter22

Hier ook sinds 2 dagen heeel veel huilen en verhoging tussen 37.8 en 38, al ...
Ja dit heb ik ook gedaan voor t slapen gaan vanavond! Arm schaapje huilt in z'n slaap

3 maanden geleden

Die van mij is wat vaker huilerig en komt moeilijk in slaap ik geef dan gewoon pijnstilling. Alles op moedergevoel

3 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Tik in op tik tok: Teething hacks baby glass.. is voor mij lastig uit te le ...
Ik zag de tandjes!!!! Hoelang duurt t dan ongeveer voor ze doorkomen?

3 maanden geleden

Voor de ouders die al beginnende tandjes gesignaleerd hebben: hoe oud zijn jullie baby's?

3 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Voor de ouders die al beginnende tandjes gesignaleerd hebben: hoe oud zijn ...
Bijna 5 maandjes

3 maanden geleden

Reactie op DaniML89

Ik zag de tandjes!!!! Hoelang duurt t dan ongeveer voor ze doorkomen?
Volgens mij vaak zo’n 4/5 dagen!

3 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Begon bij 5 maanden! Nu zit er een half tandje en komt nr 2 er aan denk ik. Volgende week wordt hij 6 maanden

3 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Mijne is 5 maanden bijna 6 maanden en zien een tandje

3 maanden geleden

Reactie op melis2024

Mijne is 5 maanden bijna 6 maanden en zien een tandje
Hoeveel spuit luiers heeft jou kindje per dag?

3 maanden geleden

Reactie op Merell1993

4 maanden, volgende week 5 maanden

3 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Hoeveel spuit luiers heeft jou kindje per dag?
Toevallig vandaag 1 spuit luier en zie net dat tandje nummer 2 erook aanzit te komen enige wat hij wel erg heeft bijna niet geslapen was vanacht van half 2 en dan om het uur wakker word er gek van en ook enorm moe

3 maanden geleden

Drinken jullie baby’s ook minder en niet om de drie uur door tanden? Hoelang kan verhogen blijven.. me zoontje heeft echt elke keer verhoging ik vermoed door tanden omdat het gepaard gaat met kwijlen hmmm

3 maanden geleden

Reactie op melis2024

Toevallig vandaag 1 spuit luier en zie net dat tandje nummer 2 erook aanzit ...
2 al wow….

3 maanden geleden

Reactie op SILMOON

2 al wow….
Volgens mij geen koorts maar wel huilerig en heel moe en niet willen slapen hier zie je er 1 maar der naast zit er ook 1