33 Reacties
6 maanden geleden
Doet mijn zoontje ook (dat kwijlen en z'n handen in de mond), dat kwijlen is hiet al vanaf dat ie 6 week was ofzo. Alles in de mond stoppen doen ze ook na de ontwikkeling van sprong 3 (die meestal rond 11 week is). Je kan eventueel zachtjes met je vinger over haar tandvlees voelen, als je een puntje voelt kan dat een tandje zijn.. maar dan zou het alsnog een tijd kunnen duren voordat ie echt doorkomt 😊
6 maanden geleden
Tandarts hier: pak een glas (uit de keuken) leg het op haar tandvlees.. indien de tandjes aan t doorkomen zijn zie je 2 witte vlekken op de plek waar de tandjes doorkomen. Lastig uit te leggen.. anders even met je wijsvinger over haar tandvlees voelen x
6 maanden geleden
Reactie op Pdw91
Doet mijn zoontje ook (dat kwijlen en z'n handen in de mond), dat kwijlen i ...
Tik in op tik tok: Teething hacks baby glass.. is voor mij lastig uit te leggen maar daar kan je zien wat ik bedoel x
3 maanden geleden
Die van mij is wat vaker huilerig en komt moeilijk in slaap ik geef dan gewoon pijnstilling. Alles op moedergevoel
3 maanden geleden
Voor de ouders die al beginnende tandjes gesignaleerd hebben: hoe oud zijn jullie baby's?
3 maanden geleden
Reactie op Merell1993
Voor de ouders die al beginnende tandjes gesignaleerd hebben: hoe oud zijn ...
Bijna 5 maandjes
3 maanden geleden
Reactie op Merell1993
Begon bij 5 maanden! Nu zit er een half tandje en komt nr 2 er aan denk ik. Volgende week wordt hij 6 maanden
3 maanden geleden
Reactie op Merell1993
4 maanden, volgende week 5 maanden
3 maanden geleden
Reactie op SILMOON
Hoeveel spuit luiers heeft jou kindje per dag?
Toevallig vandaag 1 spuit luier en zie net dat tandje nummer 2 erook aanzit te komen enige wat hij wel erg heeft bijna niet geslapen was vanacht van half 2 en dan om het uur wakker word er gek van en ook enorm moe