33 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op melis2024

Volgens mij geen koorts maar wel huilerig en heel moe en niet willen slapen ...
Wat snel zeg awh kijk die mooie oogjes!😍

3 maanden geleden

Reactie op melis2024

Volgens mij geen koorts maar wel huilerig en heel moe en niet willen slapen ...
Maar wel de ene keer beter eten dan de andere keer

3 maanden geleden

Reactie op SILMOON

Wat snel zeg awh kijk die mooie oogjes!😍
Hij is op moment vreselijk snacht van half 2 tot half 6 om het uur wakker

3 maanden geleden

Reactie op melis2024

Hij is op moment vreselijk snacht van half 2 tot half 6 om het uur wakker
Hier hetzelfde.. nouja vanaf 1 uur. En tussen 4 en 6 slaapt hij met geluk 2 uurtjes. Erg pittig. Overdag slaapt hij wel goed.. is dat bij jou ook? Hopelijk is het gauw voorbij, t is zo zielig ook

3 maanden geleden

Reactie op Babyfebruari

Hier hetzelfde.. nouja vanaf 1 uur. En tussen 4 en 6 slaapt hij met geluk 2 ...
Overdag zijn het meestal hazen slaapjes van 45 minuten nog niet eens en soms 1.5 uur maar das zelde wel heel huilerig en hangerig en heel de dag met zijn tong bezig en kwijlen

3 maanden geleden

Reactie op Merell1993

Voor de ouders die al beginnende tandjes gesignaleerd hebben: hoe oud zijn ...
Mijn zoontje had met 4 maanden al 2 tandjes 😅

3 maanden geleden

Onze kleine is 22 weken en heb zojuist de eerste 2 lijntjes ontdekt Voelde vanmorgen een hard richeltje. Nog niet helemaal door, maar dat zal vast niet lang meer duren. Wat gaat het hard! 🥲 🥰

3 maanden geleden

Ons meisje is bijna 22 weken, 1 tandje is al doorgekomen sinds een week en ik voelde vanmorgen ook al tandje nummer 2. Ze is af en toe wat hangerig maar verder vooral vrolijk en slaapt hetzelfde als normaal🤞🏼

3 maanden geleden

Sinds maandag beide door. Tegelijkertijd ziek zijn. Meisje toch was even niet zo’n leuke tijd voor haar! Even wat slechte slaap momenten gehad en hangerig, huilerig. Merk nu wel echt een verschil met eten.. nu écht geïnteresseerd en willen pakken en in de mond houden. Bijtringen daar in tegen vind ze niet zo interessant 😂

3 maanden geleden

In 2 dagen tijd zijn 2 tandjes doorgekomen. Hij is net 5 maanden en 6 dagen.

3 maanden geleden

Ons zoontje is 5 maanden en ik voel langs het tandvlees 4 tanden onder. Als jullie de tandjes voelden kwamen ze dan ook snel door? Hier ook meer huilen en juist meer drinken dan normaal…

3 maanden geleden

Dochtertje is sinds een week of 2 4 maandjes oud, en al 2 tandjes door sinds 1,5 weekje. Begon wel eerst heel veel te kwijlen, super huilerig en slechte nachten. Maar nu lekker vrolijk weer. Super veel interesse in eten !!

3 maanden geleden

Reactie op sarahmnn

Ons zoontje is 5 maanden en ik voel langs het tandvlees 4 tanden onder. Als ...
Als je ze voelt komen ze snel door is bij mijn zoon wel in ieder geval