9 Reacties

2 maanden geleden

Is het echt trek altijd? Volgensmij kan het ook een gewoonte worden. Wellicht heeft hij nu de fles nodig om weer door te kunnen slapen? Rond de 6 maanden is het 0-2 voedingen tussen 7 en 7 geloof ik.

2 maanden geleden

Hier bijna 6m slaapt door haar ritme is 7:00 fles 180 10:00: fruithapje 11:00 fles 180 15:00fles 180 17:30/18:00 warm eten en oefene met slokjes water. 19:00 210fles Ik probeerde toen ze nog 1x snachts kwam eerst de speen weer te geven

2 maanden geleden

Misschien werkt het om hem steeds minder te geven per fles die je 's nachts geeft. Zo heb ik de nacht fles ook afgebouwd bij mijn zoontje.

2 maanden geleden

Tussen 05:30 en 06:30 ergens een fles, 180+6 Verder slapen tot ongeveer 08:00 08:45, fruithapje 125gr en water Rond 10:00, dutje 11:00, fles 150+5 Rond 13:00 dutje Tussendoor wat stukjes brood met boter 15:00, fles 150+5 Rond 16:00 dutje 17:00, groentenhapje 125gr en water 19:00, fles 180+6 en 2 eetlepels olvarit fijne granen 19:30 naar bed voor de nacht Hier wordt hij snachts ook geregeld wakker maar een aai over z'n bol en z'n speentje zijn dan voldoend, het is niet van de honger.

2 maanden geleden

Nachtvoedingen horen er helaas (voor ons haha) nog bij. De laatste week komt ze in de nacht ongeveer om de 4 uur. Ze heeft heeel lang om de 3 gezeten. Dus dat extra uurtje vind ik al fijn haha. Soms iets langer, maar dat is echt sporadisch. Ik doe nu sinds zondag in het flesje midden in de nacht (rond 3/4) wat minder - 90 cc. Overigens zitten wij sowieso nog niet op flessen van 180 - net pas overgestapt naar kv.

2 maanden geleden

Reactie op ORoo

Misschien werkt het om hem steeds minder te geven per fles die je 's nachts ...
Duurde dat afbouwen lang? Wij geven overdag 180+6 en ‘s nachts 120+4. We twijfelen over verder afbouwen, meer uit angst dat ie nog vaker wakker wordt 😅

2 maanden geleden

Duurde dat afbouwen lang? Wij geven overdag 180+6 en ‘s nachts 120+4. We t ...
Nou, bij ons duurde het een weekje, denk ik.

2 maanden geleden

Hier hetzelfde hoor! Als ik de fop erin doet wordt ze boos en ze wil dan echt drinken. We gaan dit weekend verhuizen en dan komt ze (eindelijk hihi) op haar eigen kamer te slapen. Ik ben benieuwd of ik haar dan iets sneller laat liggen als ze wat zeurt. Normaal zijn we anders allemaal klaar wakker en stop je uiteindelijk toch maar weer die fles erin. Ik zal volgende week een update geven!

2 maanden geleden

Reactie op ORoo

Nou, bij ons duurde het een weekje, denk ik.
Wij hebben gisteren afgesproken echt actief af te bouwen Zul je altijd zien… Vannacht heeft de kleine man doorgeslapen 🥲 Ben benieuwd of hij het vol gaat houden 😂