15 Reacties

3 maanden geleden

Even laten slapen in jullie bed en ernaast liggen? Dan later overleggen

3 maanden geleden

Reactie op sandravegmond

Even laten slapen in jullie bed en ernaast liggen? Dan later overleggen
Wilt ze helaas ook niet

3 maanden geleden

Reactie op Tamara2826

Wilt ze helaas ook niet
Ow nou lekker dan.. 🥲

3 maanden geleden

Wij hebben dit ‘probleem’ ook. Ook al van alles geprobeerd, ben soms wel een uur bezig om hem in slaap te krijgen 🥺 Ik lees even mee!

3 maanden geleden

Reactie op sandravegmond

Ow nou lekker dan.. 🥲
Ja is ook echt helemaal overstuur ik weet ook niet wat er is misschien tandjes of een sprongetje

3 maanden geleden

Reactie op Rian31C

Wij hebben dit ‘probleem’ ook. Ook al van alles geprobeerd, ben soms wel ee ...
Vervelend he maar ook echt helemaal overstuur

3 maanden geleden

Hier hetzelfde sinds ongeveer een maand wil onze zoon alleen in ons bed slapen tijdens overleggen meteen wakker. Laat ik hem alleen in ons bed liggen slaapt hij heel wat uurtjes achter elkaar. Ik volg de tips

3 maanden geleden

Reactie op Tamara2826

Vervelend he maar ook echt helemaal overstuur
Ja hier ook. Super zielig. Soms gaat het een paar dagen iets beter en dan denk ik, zou het dan nu beter worden? Maar vervolgens beginnen we zo weer van voor af aan. De nachten slaapt hij in principe prima, maar om hem in slaap te krijgen overdag en in de avond is echt drama 🥺 ik probeer er dan maar gewoon aan toe te geven en lekker met hem te knuffelen, want er komt écht een dag dat hij dat niet meer wil, maar soms is het wel lastig.

3 maanden geleden

Heel stom misschien hoor, maar heb je een extra fles/voeding geprobeerd? Hier had ik een baby die binnen een uur na haar fles ook niet stil te krijgen was. Super lang mee gezeten, uiteindelijk maar een fles gegeven, want ondanks dat het eigenlijk niet zou moeten (Hallo binnen een uur....) viel ze de fles echt aan en dat was de truc, daarna sliep ze gewoon. Dat is nog een paar avonden gebeurt en nu is het weer klaar 🤷

3 maanden geleden

Reactie op Rian31C

Ja hier ook. Super zielig. Soms gaat het een paar dagen iets beter en dan d ...
Ja wij hebben haar nu ook maar uit bed gehaald en lekker bij ons gepakt helemaal aan het na snikken we hebben ook gezins verandering mijn bonus dochter (dochter van mijn man ) is vandaag hier komen wonen

3 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Heel stom misschien hoor, maar heb je een extra fles/voeding geprobeerd? Hi ...
Ow ja misschien dat maar proberen bedankt

3 maanden geleden

Reactie op Tamara2826

Ja is ook echt helemaal overstuur ik weet ook niet wat er is misschien tand ...
Jaa dat kan idd ik merk niks qua sprong 4 bij mijn dochter slaapt tot nu toe prima van half 8 tot 7uur

3 maanden geleden

Reactie op sandravegmond

Jaa dat kan idd ik merk niks qua sprong 4 bij mijn dochter slaapt tot nu to ...
Ja als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze ook echt vol 9 uur alleen nu dat inslapen 🙈

3 maanden geleden

Reactie op Tamara2826

Ja als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze ook echt vol 9 uur alleen nu dat ins ...
Jaa lastig hopelijk een fase 😅

3 maanden geleden

Bij ons werkt de White noise heel goed