6 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Lindaax
Persoonlijk zou ik (in dien mogelijk) de operatie uitstellen. Ik kan mij ge ...
Ik heb volgende week gesprek met de chirurg. Dan kan ik nog vragen of ik wel iets mag.
Ik heb de hele zwangerschap uitgesteld. En het gaat qua gezondheid niet. Ik denk nu de kleine nog niet zwaar is dat ik beter nu kan doen dan wanneer hij zwaarder word en ik dan zeker niet voor hem kan zorgen.
Ik heb zeker over uitstellen gedacht
3 maanden geleden
Reactie op Lea050
Heeft je partner misschien recht op zorgverlof of eventueel iets van bijzon ...
Ik zal uitzoeken wat zijn rechten daarover zijn.
3 maanden geleden
Ik heb laatst ook 2 operaties achter elkaar gehad. Maar bij mij was het een ontstoken galblaas die direct eruit moest en 2 dagen later nog een keer geopereerd doordat er een bloedprop ontstoken was. En ook nog een flinke longontsteking erbij gekregen.
Mijn man heeft zorgverlof gehad op zijn werk en heeft de gehele zorg voor onze dochter opgepakt ik heb zelf nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Ik doe ook fulltime kolven voor onze dochter en gelukkig hebben we altijd voorraad in de diepvries.
Verder heeft mijn moeder en schoon moeder ook daarnaast voor ons gezorgd.
Ik mocht na de operaties ook 6 tot 8 weken niks tillen en of bukken en ook veel rusten. Uiteindelijk toch na 4/5 weken zelf maar weer geprobeerd om voor haar te zorgen. Want het is heel zwaar dat een ander constant voor je kindje zorg en zelf niks kan of mag.
3 maanden geleden
Reactie op Melmel1994
Ik heb laatst ook 2 operaties achter elkaar gehad. Maar bij mij was het een ...
Ja lijkt mij ook zwaar altijd iemand moeten hebben die je moet helpen.
Wat pittig zeg wat je heb mee gemaakt. Hopelijk gaat het nu goed met je.
Bedankt voor het delen van je ervaring 🍀