8 Reacties
4 maanden geleden
Misschien bij jullie in bed in slaap laten vallen erbij liggen tot hij slaapt en later overleggen naar co sleeper?
4 maanden geleden
Onze zoon slaapt ook bij ons in bed (de hele nacht😜). Vindt hij fijn en ik zelf ook! Ik laat hem in slaap vallen bij ons in bed en blijf naast hem liggen tot hij slaapt en ga er dan bij weg. Af en toe wordt hij nog eens een keer wakker daarna, meestal als ik er dan even ben slaapt ie ook snel weer verder
4 maanden geleden
Reactie op JoKro1992
Onze zoon slaapt ook bij ons in bed (de hele nacht😜). Vindt hij fijn en ik ...
Haha ik snap je helemaal, ik vind het zelf ook heerlijk 🥹. Zo wou ik het eigenlijk ook doen alleen ziet mijn man het helaas niet zitten.. die wilt hem volgens mij liever vandaag dan morgen naar zijn eigen bed. Plus, ik ben een beetje bang dat hij zo veel rolt dat hij van het bed afrolt 🫣
4 maanden geleden
Wij bieden onze zoon tegenwoordig een beetje op vaste tijden een voeding aan en maken hem wakker uit zijn dutje einde dag zodat hij een goede wakkertijd heeft en stoppen hem dan met een volle buik in bed.
Bijvoorbeeld: 18u voeding, laatste dutje tot 20:00u, wakkertijd is 1,5 uur dus dan 21u weer voeding en dan pyjama aan, in bed boekje lezen en hopelijk in slaap vallen rond 21:30u. Werkt tot nu toe wel goed!
4 maanden geleden
Wij merkte dat onze dochter steeds vroeger jengeliger werd, dus zijn haar sinds een week na de fles van 7 uur in bedje aan het leggen. Ze wordt dan naar 3 kwartier wakker en dan gaat iemand van ons naar boven en doet speentje erin, laatste 2 nachten sliep ze door tot volgende morgen 7 uur. Als het niet lukt halen wij haar er gewoon weer uit en dan fles voordat wij naar bed gaan. Zo proberen wij het een beetje
4 maanden geleden
Hoe laat komt hij dan nu uit bed?
Want wij hadden weken terug een nachtslaap van 22:00 tot 10:00. Wij zijn toen dagelijks gaan op staan om 07:30 zodat zij op den duur in de avond eerder op bed wil, heeft met de drang om te slapen te maken. Gaat wel tijdje over heen voor dat het verschuift.
En als je wil dat hij in zijn eigen bed gaat slapen zou ik overdag zijn dutjes gaan oefenen in zijn bedje dan wordt het op den duur makkelijker ook als hij in de avond op bed gaat. Ik zou dan ook oefenen met zelf in slaap vallen ipv in slaap vallen met mamma anders wordt het wel lastig voor hem denk ik om in zijn eigen bedje te slapen.
4 maanden geleden
Ik volg, hier ook 22:00 naar bed 8 uur wakker. Opzich ben ik tevreden daarover. Maar vooral dat hij de nabijheid wil . Hij drinkt dan ook steeds in de nacht 1 x om half 2 andere keer om 5 uur
4 maanden geleden
Naar bed brengen rond uurtje of half 7. Vast ritueeltje, fles geven boekje lezen en dan proberen zelf in slaap te laten vallen. Wij blijven dan vaak ernaast zitten tot dat hij in slaap valt. Heeft even tijd gekost maar werkt nu wel. En dan na zijn nachtvoeding meestal rond uurtje of half 4 dan leggen we hem tussen in . Maar wij hebben ook nooit een droomvoeding gegeven maar lekker laten slapen in zijn diepe slaap.