10 Reacties

één maand geleden

Kinderkrafter

één maand geleden

Ik ben heel blij met de joolz aer+. Kan ook mee in het vliegtuig dus handig als je op reis gaat. Ik was aan het twijfelen tussen de yoyo3 en de joolz maar ben uiteindelijk voor de joolz gegaan omdat het zitvlak ruimer is en helemaal plat kan.

één maand geleden

Ik zou eens met je kindje naar een babypark oid gaan. Wij hebben de Joolz als normale kinderwagen en dachten uiteindelijk ook voor de Joolz Aer+ te gaan. Grootste nadeel vond ik dat het ligstand creëeren niet handzaam is: dit moet je doen door eerst een rits te openen en daarna een kliksysteem te openen. Vond 'm behoorlijk duur voor zo'n 'goedkoop' systeem er op en niet wat we van Joolz gewend zijn. Bovendien kun je 'm alleen makkelijk verstellen zonder je kindje erin en zijn veel normale accessoires als extra's: voetenplank etc. We vonden de Little Dutch buggy ook heel fijn, maar hij is net te breed voor het vliegtuig. Uiteindelijk met de Dubatti Smart E1 naar huis gegaan, nu voor een leuke aanbieding omdat hij uit 't assortiment gaat. Rijdt goed, bedienbaar met 1 hand, alsook voor het verstellen voor het zitje (en kan je kindje blijven zitten). Enige nadeel is dat hij niet volledig plat wil, maar dat is voor onze dochter niet erg omdat ze niet op de rug wil slapen. We hebben ook de Yoyo, Bugaboo en Cybex geprobeerd maar ze liepen voor ons niet fijn of onze dochter zat er niet mooi in of we vonden hem niet mooi 🙈 Zo zie je maar, keuze is heel erg persoonlijk en zou daarom met je kindje naar zo'n zaak gaan

één maand geleden

Ik zou eens met je kindje naar een babypark oid gaan. Wij hebben de Joolz a ...
Als toevoeging: niet mooi klinkt een beetje overdreven, maar de meeste buggy's kosten weer een bak geld. Wilden er ook wat moois voor terug hebben 🙂

één maand geleden

Kinderkraft all road, voor ons dochtertje gebruikt en nu weer een aangeschaft voor ons zoontje. Wij zijn er super tevreden over.

één maand geleden

Wij hebben easy wakker jacker 2xl. Is een wat grotere buggy, waar we nu zelfs mee in de bergen wandelen. Mijn man is 2m en loopt er goed achter. Wel wat duurder en wat groter, nlmaar voor ons het juiste comfort

één maand geleden

Wij hebben deze wel in een grijze kleur. Ik ben er wel blij mee kan helemaal plat je klapt hem makkelijk uit en 1 voordeel kan ook zonder riempjes even in en uithalen vanwege de beugel tussen de benen. Oudste liep rond 1 jaar ik wilde haar ook veel laten lopen alleen was dit niet altijd handig dus hier kon ze makkelijk in en uit. We hebben een Joolz geo 2 maar dit systeem is magnetisch als je kind er bewijze van gestrekt in gaat.omdat hij/zij niet wil zitten dan is dat echt niet te doen. Hoe luxe het ook mag lijken het is nu nog prima met de jongste van 6 maand maar daarna pakken we gewoon deze er weer bij.👍 https://www.bol.com/nl/nl/p/kinderkraft-nubi-nature-vibes-wandelwagen-ksnubinagre0000/9300000133062187/?bltgh=vSef-Yy12uUlpzsuYaZIqA.4_13.47.ProductImage

één maand geleden

Reactie op Roos Anne

Wij hebben deze wel in een grijze kleur. Ik ben er wel blij mee kan helemaa ...
https://www.prenatal.nl/onderweg/buggys/kinderkraft-nubi-141473.html deze is beter

één maand geleden

Wij hebben de Ergobaby metro+ buggy en zijn er heel tevreden over! Makkelijk in en uit te klappen, erg compact, rijdt fijn. https://ergobaby.nl/kinderwagens/metro-stroller/metro-wandelwagen-sea-glass

één maand geleden

Ik zweer bij de McLaren!!! Stevig handzaam en een van de weinige waar wij als lange mensen niet tegen de wielen trappen! Wij hebben we een 5 standen zodat ze er al vroeg in kan!!