8 Reacties

3 maanden geleden

Eventueel een tip: neem eens een kijkje bij Podimo! Je kunt je nu aanmelden voor 60 gratis dagen. Klik op mijn link en begin nu met luisteren naar podcasts en luisterboeken: https://share.podimo.com/s/SbqBfPm1

3 maanden geleden

Niet babygerelateerd: de mediameiden, dit was de radio, de ongeloofelijke podcast, kroegpraat...

2 maanden geleden

Kind gerelateerd (wel veel over oudere kinderen en minder over baby), maar wel leuk om te luisteren: ik ken iemand die Niet kind gerelateerd; daar bleef je voor thuis Verder luister ik podcasts over pret/themaparken en dierentuinen 😅

2 maanden geleden

Thanks! Ik ga de tips op mijn lijstje zetten 😃

2 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Wat luister jij zoal? Misschien daarin nog tips voor ons? 😊

2 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Ohja en mocht je geïnteresseerd zijn in pret en themapark podcast moet je het ff zeggen dan schrijf ik ze neer. Verder specifieke onderwerpen als moestuin podcast (moestuinadvies) en de podcast omdenken vind ik ook altijd erg interessant. Voor nog een beetje gelul over actualiteiten; de podcast van Maarten van rossum

2 maanden geleden

Niet baby gerelateerd: Maar de boeken van Kimberley Klaver over zuid moeders hebben mij weer aan het lezen gekregen! Ook hilarisch en herkenbaar omdat het over iemand gaat die net voor het eerst mama is geworden.

2 maanden geleden

Reactie op KMdV1993

Wat luister jij zoal? Misschien daarin nog tips voor ons? 😊
Beetje crime-gerelateerd, maar erg goed: Laura H, de moord op Patrick en de brand in het landhuis (ik ben verder wel gezellig hoor 😂). En ook: Held in eigen verhaal en mama’en de podcast