3 Reacties

2 maanden geleden

Hi! Zoontje hier sliep juist heel goed door tot ongeveer +/- 5,5 maand, toen kwam hij ook ineens 3 tot 5 keer per nacht voor z'n speentje. Wij zijn toen z'n hapjes wat gaan vergroten. Hij is nu 7 maanden en krijgt precies dezelfde flessen als bij jou. In de ochtend eet hij makkelijk 3/4 banaan op, of ander fruit maar dus echt wel meer dan 2 blokjes. Ik doe bijvoorbeeld 2 blokjes appel met een half banaantje. Rond 12.30 (ongeveer) krijgt hij brood met een beetje margarine. Soms eet hij een halve boterham, soms een hele, soms maar een paar stukjes. Met een beetje water of thee. Dan rond 3e krijgt hij een maisstengel (niet iedere dag). En dan als avondeten eet hij bijna een heel potje voor 6 maanden op (vers wil hij niet😔 bieden het wel aan en dan ook zo'n 150 a 200 gram). Er zijn dagen dat hij minder eet, we volgen hem daar in eigenlijk, genoeg is genoeg, dat geeft hij wel goed aan. Sindsdien slaapt hij dus weer bijna iedere nacht door. Geen idee of je hier iets aan hebt want de situatie is heel anders maar wie weet..😊

2 maanden geleden

Misschien is het totale onzin wat ik zeg hoor, maar dan moet je het maar naast je neerleggen hihi. Die laatste fles lijkt me best groot, misschien dat dat niet lekker bij haar zit? Als je die nu iets kleiner maakt en dan fijne granen toevoegt? Misschien in de nacht dan nog klein flesje? Die laatste kun je dan makkelijker afbouwen. Sowieso heb je rond de 6 maanden weer een sprong/regressie/ontwikkeling heb ik me laten vertellen. Misschien is het dus even tijdelijk! Kindjes verwerken namelijk dat soort dingen in de nacht - jammer hè 😂

2 maanden geleden

Onze zoon is bijna 7 maanden en krijgt ongeveer hetzelfde, alleen zijn laatste fles is ook 180+6 en hij krijgt wel al grotere porties groente en fruit. (Rond de 100 gram) Hij komt ook een aantal keer voor een speentje, pap geven heeft hier ook geen invloed op, dus ik heb niet echt tips voor je😅 Vannacht werd hij ook voor het eerst in maanden weer wakker, keihard huilend, voor een voeding. Ben benieuwd of dit eenmalig is of dat dit nu elke nacht weer is, heftig🤪