6 Reacties
3 maanden geleden
Hier al een vriezertje vol liggen :) kolf elke ochtend als ik hem aanleg de andere kant ook leeg die vries ik in en probeer de laatste voor het slapengaan beide kanten te kolven aangezien hij de laatste voeding rond 21:00/21:30 drinkt… dus kolf rond 22:30 nog beide helemaal leeg… ik begin zelf ook over een maand weer dus even afwachten hoe het gaat zijn met kolven op het werk maar voorraad is sowieso een fijne gedachte :) succes!!!
3 maanden geleden
Reactie op MndyLnssn
Hier al een vriezertje vol liggen :) kolf elke ochtend als ik hem aanleg de ...
Dankjewel voor je tip
3 maanden geleden
Reactie op MndyLnssn
Hier al een vriezertje vol liggen :) kolf elke ochtend als ik hem aanleg de ...
Hoe bewaar jij het in bekertjes zakjes?
3 maanden geleden
Hier veel gekolft in de nachten en ochtend toen hij nog door sliep. En ik heb zo'n melkcollector gebruikt tijdens het toeschietreflex.
https://www.prenatal.nl/eten-en-drinken/borstkolven/medela-siliconen-moedermelkcollector-5573238.html?hic_camp=google_ads:19716166214:150190225910:649040005867&kwd=&gad_source=1&gclid=CjwKCAjw7s20BhBFEiwABVIMrT7Va5_yGJqTQ2NPu6zNEqjYV2gLvuvlh9z_Ti8tpN5xxwwPhuOYcRoC2zQQAvD_BwE
3 maanden geleden
In de ochtend kolven is dan het beste. Dan heb je de meeste voeding. Dit kan direct na de voeding (maar misschien niet praktisch voor jou met andere kids) of een uurtje daarna bijvoorbeeld.
In principe is een hele grote voorraad niet nodig. Op de dagen dat je werkt, kolf je voor de volgende dag. Maar het is fijn om wat achter te hand te hebben. Dus als je een paar voedingen in de vriezer hebt, is dat al fijn!