14 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg dit bericht even! Wij gaan op 30 september naar X-Qlusive Holland in het Gelredome met onze vriendengroep. Ik ben dan bijna 23 weken. 🫣 Dit is mijn 1e keer dat ik zwanger naar een feest ga. Toen ik zwanger was van mijn zoontje, niet gedaan.

2 jaar geleden

Hi! Misschien even je verloskundige bellen voor advies Ik zou dit jaar namelijk naar Down The Rabbit Hole gaan met 11 weken en dat werd toen helaas afgeraden. Ze gaven aan dat één dagje harde muziek wel kan, maar dat drie dagen wel erg veel is. Maar je bent nu al in je tweede trimester natuurlijk, dus misschien dat het dan anders is

2 jaar geleden

Ik ga 26 augustus naar mystyland met me zusje. Is buiten dus ga gewoon niet te dichtbij de boxen staan maar wel gewoon heen. Denk als je gewoon goed voor jezelf zorgt dat t prima kan. Owja en we gaan iets voor t einde weg zodat we niet in de drukte hoeven te lopen.

2 jaar geleden

Ah super leuk! Love lowlands! Mijn advies is vooral niet te dicht bij boxen/podia gaan staan ivm geluid (Belgische audioloog Bart Vinck waarschuwt dat de oren van de baby rond 3 a 4 maanden ontwikkeld zijn en dat er dan risico is op gehoorschade als de baby lang blootgesteld wordt aan hard geluid), luisteren naar je lichaam en lekker genieten. Het wordt heerlijk weer dus let op voldoende vocht (extra belangrijk!!) en evt zout omdat je bloeddruk lager kan zijn door de zwangerschap. Je kan een losse flessendop meenemen zodat je op het terrein altijd een flesje water bij de hand hebt. En goed spf smeren ivm risico op zwangerschapsmasker. Have fun!

2 jaar geleden

Ik ga 26 augustus naar mystyland met me zusje. Is buiten dus ga gewoon niet ...
Wat leuk!! Ik ga ook naar mystery! Ik ben dan 14 weken. Pas naar TML gegaan, was ook prima gegaan. Gewoon rustig aan, zitten en niet in de menigte

2 jaar geleden

Ik ben pas geleden naar TML gegaan, ik was toen 10/11 weken. Rustig aan gedaan. Wat te knabbelen mee voor de misselijkheid. Niet in de menigte gaan staan. We gaan over 1,5 week naar Mysterland. Dus zal dan dat zelfde doen. En ff voor het einde naar de uitgang zodat je niet in de menigte zit. Veel plezier!

2 jaar geleden

Ik ben met 11 weken naar een klein festival geweest, ik vond het zelf fijn om overal achteraan te staan zodat ik veel ruimte had en niet te dicht op de muziek boxen stond. Verder vooral genoten van Radler 0.0 😊

2 jaar geleden

Kijk even of je een fles water mee mag nemen. Desnoods met je zwangerschapsverklaring. Is echt wel fijn om goed te kunnen hydrateren. Voor de rest lekker genieten en dansen

2 jaar geleden

Ik ga dit weekend ook naar Lowlands :). 15 weken hier. Ik ga af en toe gewoon lekker richting de tent om even te chillen. Veel plezier!

2 jaar geleden

Leuk! Ik ga ook naar lowlands. Ben vrijdag 16 weken. Ik heb me ingesteld op een hele rustige relaxte lowlands met veel zitten… haha. En slaap dit keer alleen wel in een huisje buiten het terrein om zo wel een goede nachtrust te hebben.

2 jaar geleden

Aah ik lees super veel fijne tips! Ik heb me ook ingesteld op een rustig en relaxed weekend. Wij slapen in een caravan dus dat zal de nachtrust ook ten goede komen. Voor water en hydratatie dacht ik eraan om zo’n waterzak te kopen. (https://festivalsupply.nl/catalogus/festival-accessoires/party-gadgets/waterzak-met-karabijnhaak/ ) Die kun je dan makkelijk bijvullen bij de toiletten. Hoop overigens dat het iets beter geregeld is dit jaar qua toiletten want met vaak plassen zijn die rijen wel intens. Daarnaast zorg ik idd zeker voor spf en iets van een hoedje om geen zwangerschapsmasker te krijgen. Veel plezier iedereen die ook dit weekend gaat!

2 jaar geleden

Hier ook lowlandsplannen met 13 weken! Ik kwam dit artikel tegen, erg leuk. Met wat pauzes en niet te dicht bij de boxen staan komt het vast helemaal goed. https://www.bnnvara.nl/artikelen/zwanger-festivallen-goed-idee

2 jaar geleden

Hoe hebben jullie het gehad? Ik vond het super. Heb een hele relaxte lowlands gehad van zitplek naar zitplek en overal een beetje chillen. Nu bijkomen in m’n eigen bedje.

2 jaar geleden

Reactie op julia545

Hoe hebben jullie het gehad? Ik vond het super. Heb een hele relaxte lowlan ...
Ik vond het een top weekend! Meer gezeten en meer gegeten en veel water. Ik wilde perse zaterdag naar Job Jobse en zelfs dat is me gelukt :)!