496 Reacties

7 maanden geleden

Ik 5 weken en 6 dagen (gisteren)

7 maanden geleden

7 weken geleden bevallen, ik vermoed dat ik vorige week de eisprong heb gevoeld, dus ik ben benieuwd... Ik geef borstvoeding en flesvoeding.

7 maanden geleden

Heeft iemand enig idee wanneer je weer tampons mag gebruiken na de bevalling? Ik vind het voelen lopen van mijn menstruatie zo viezig, dus ben hier wel heel benieuwd naar. Anders bel ik mijn verloskundige hier wel even voor

7 maanden geleden

Dochter 6 wkn en ben nog niet ongesteld

7 maanden geleden

Reactie op okok33

Dochter 6 wkn en ben nog niet ongesteld
Ik geef flesvoeding

7 maanden geleden

Flesvoeding dochter 6 week. Deze week ongesteld geworden

7 maanden geleden

Reactie op Meisjesmama91

Heeft iemand enig idee wanneer je weer tampons mag gebruiken na de bevallin ...
Ik heb dit toevallig aan mijn verloskundige gevraagd toen ze checkte of alles goed was met de afspraak 6 weken na de bevalling. Zij zei dat ik tampons mag gebruiken. Haar antwoord was, je mag vrijen dus je mag ook zeker weer tampons gebruiken. Ik ben nog niet ongesteld geweest dus weet niet hoe het voelt/zit (dat lijkt me een beetje gek ofzo?). Maar kan dus wel!

7 maanden geleden

Aankomende woensdag 8 weken en nog niet ongesteld. Geef flesvoeding

7 maanden geleden

Pfff vandaag ongesteld 😖 geef volledig borstvoeding. Vandaag 6 weken. Why 😭

7 maanden geleden

Ik heb gisteren mijn eisprong gevoeld… zal over 2 weken feest zijn.. 🥺🤯

7 maanden geleden

Ben al een x ongesteld geweest, precies na 4 weken. Nu zou vandaag of morgen eisprong kunnen zijn, 14 dagen verder. Heb mega buikpijn. Nooit zo gehad. Kan dat erbij horen...

7 maanden geleden

De keizersnede is nu 6 weken en 3 dagen geleden en ik ben nu ongesteld geworden (flesvoeding)

7 maanden geleden

Hoe zien jullie het verschil tussen vloeien of menstruatie? Ik ben een week of 2 geleden gestopt met vloeien. Nu lek ik rood/bruin. Zondag is de kleine 6 weken

7 maanden geleden

Mag ik vragen of jullie dan ook weer aan de pil zitten? In mijn beleving is het zoals normaal me stripje is op en ik word weer ongesteld maar kan het dan ook nog langer duren voor k ongesteld word?

7 maanden geleden

Reactie op TeuntjeTB

Hoe zien jullie het verschil tussen vloeien of menstruatie? Ik ben een week ...
Ik had duidelijk weer de krampen en rugpijn die bij mijn menstruatie horen. Voelde ook wel weer beurs aan de onderkant. Toen het 6 dagen aanhield en daarna klaar was met bloedverlies wist ik zeker dat dit mijn menstruatie was. Echt weer zoals vanouds😅

7 maanden geleden

Ik geef flesvoeding en ben nu al 9 weken niet ongesteld geweest, hebben meer mensen dit?

7 maanden geleden

Reactie op jann2001

Ik geef flesvoeding en ben nu al 9 weken niet ongesteld geweest, hebben mee ...
Hier ook flesvoeding en woensdag is het voor mij ook al 9 weken. 🙈

7 maanden geleden

Reactie op lisannee24

Hier ook flesvoeding en woensdag is het voor mij ook al 9 weken. 🙈
Voor mij donderdag 8 weken geleden, geef ook kunstvoeding en nog niet ongesteld

7 maanden geleden

Hoe zit het met de dames die de pil gebruiken? Ik dacht gisteren ongesteld te zijn geworden door me pil heen maar dat was dus niet zo alleen licht roze afscheiding. Ik moet nog 2 dagen en dan verwacht ik weer ongesteld te zijn maar is dit dan ook zo?

7 maanden geleden

Zijn er dames die na 4 weken ongesteld werden? Ik blijf mezelf vertellen dat het niet “kan” maar ik denk 2 weken geleden mijn eisprong al gevoeld te hebben en heb nu gigantische (herkenbare) buikpijn, erger als ik had voor de bevalling.