496 Reacties
7 maanden geleden
Heeft iemand enig idee wanneer je weer tampons mag gebruiken na de bevalling? Ik vind het voelen lopen van mijn menstruatie zo viezig, dus ben hier wel heel benieuwd naar. Anders bel ik mijn verloskundige hier wel even voor
7 maanden geleden
Reactie op Meisjesmama91
Heeft iemand enig idee wanneer je weer tampons mag gebruiken na de bevallin ...
Ik heb dit toevallig aan mijn verloskundige gevraagd toen ze checkte of alles goed was met de afspraak 6 weken na de bevalling. Zij zei dat ik tampons mag gebruiken. Haar antwoord was, je mag vrijen dus je mag ook zeker weer tampons gebruiken. Ik ben nog niet ongesteld geweest dus weet niet hoe het voelt/zit (dat lijkt me een beetje gek ofzo?). Maar kan dus wel!
7 maanden geleden
Ik heb gisteren mijn eisprong gevoeld… zal over 2 weken feest zijn.. 🥺🤯
7 maanden geleden
Reactie op TeuntjeTB
Hoe zien jullie het verschil tussen vloeien of menstruatie? Ik ben een week ...
Ik had duidelijk weer de krampen en rugpijn die bij mijn menstruatie horen. Voelde ook wel weer beurs aan de onderkant. Toen het 6 dagen aanhield en daarna klaar was met bloedverlies wist ik zeker dat dit mijn menstruatie was. Echt weer zoals vanouds😅
7 maanden geleden
Reactie op jann2001
Ik geef flesvoeding en ben nu al 9 weken niet ongesteld geweest, hebben mee ...
Hier ook flesvoeding en woensdag is het voor mij ook al 9 weken. 🙈
7 maanden geleden
Zijn er dames die na 4 weken ongesteld werden?
Ik blijf mezelf vertellen dat het niet “kan” maar ik denk 2 weken geleden mijn eisprong al gevoeld te hebben en heb nu gigantische (herkenbare) buikpijn, erger als ik had voor de bevalling.