13 Reacties

Hier heel herkenbaar wat ik momenteel gebruik wat helpt voor mij is extra vitaminen pillen van de drogist of apotheek zonder voorschrift en ijzer bijslikken omdat ik mezelf slap voel in combinatie met moeheid

2 maanden geleden

Hier ook maar hier zijn nog nachtelijk voedingen. Ik geef nog volledig bv. Ik merk dat ik gewoon constant onder spanning sta, constante alertheid, denk dat mijn vermoeidheid hier vandaan komt.

2 maanden geleden

Ja herkenbaar. Geef nog volledig bv en slaap op zich prima, maar heb het idee dat de moeheid er na maanden nu echt uitkomt. Fysiek vooral. Heb veel ingeleverd aan spierkracht. Dus voel me heel slap.. Ga straks weer sporten, denk dat ik me dan sterker ga voelen

2 maanden geleden

Ahh dacht echt dat ik de enige was met zo een vermoeiheid ondanks ik best ok slaap.. hopelijk wordt het met de tijd minder en hebben we onze fitheid weer terug

2 maanden geleden

Ik ga straks weer beginnen met sport. Misschien dat dat helpt. Mijn dochter slaapt ontzettend goed, dus daar ligt het niet aan. Maar die vermoeidheid kan indd killing zijn. Wij zijn net terug van vakantie (drie kinderen totaal) en ik zat huilend in de auto van de vermoeidheid. Ik kon beter thuis blijven 🥴

2 maanden geleden

Misschien ook hb en vitamine tekort? Kheb zelf ook laten testen en had hb en vitamine d tekort, maar hier ook nog gebroken nachten..

2 maanden geleden

Herkenbaar! Mijn dochter slaapt goed en lang door, maar ik word zelf nog regelmatig een aantal keer per nacht wakker. Ook als ok beter en langer slaap voel ik me nog moe! Sinds de zwangerschap ben ik ook regelmatig ziek, dus dat is ook weer een aanslag op mijn lichaam. Het wordt vast wel weer beter!! Ik sport al een tijdje weer regelmatig en Sinds kort neem ik ook weer dagelijks mijn vitamines, met name ijzer, B12 en D. Maar we zijn ook nog aan het ontzwangeren 😁.

2 maanden geleden

4,5 jaar later, ben nog steeds moe😆 en nu met een baby erbij weer extra moe. Maar treedt wel gewenning op.

2 maanden geleden

Ik ben moe niet te geloven

2 maanden geleden

Hier ook heel herkenbaar! Mijn beide kids zijn goede slapers.. maar desondanks ben ik zo ontzettend moe! Daarnaast ook wat andere klachten dus wilde misschien toch even bloed prikken. Maar wel fijn om te lezen dat meerdere mensen dit hebben.. ik denk dan echt hoe doen mensen die die geen goede slapers hebben?

2 maanden geleden

Ik ben ook zo kapot moe. Kan vaak huilen van vermoeidheid. Mijn baby slaapt de laatste maand ook niet goed; vaak 3-5 keer eruit, wiegen… Soms word ik er ook moedeloos van, wil zo graag weer wat meer energie!

2 maanden geleden

Ik heb dus bloedgeprikt. En heb vit d tekort en laag ijzer. Dus dat zorgt ook voor vermoeidheid

2 maanden geleden

Ik probeer even te kijken 👀 de slaap 😴 die heb ik wel