17 Reacties

2 maanden geleden

Wel geprobeerd maar gaat helemaal met haar buik over het blad liggen. Dus nog niet klaar voor😞

2 maanden geleden

Hier ook vandaag, hij hang er nog wel een beetje in. De fysio vertelde ons dat maximaal 15 minuten per keer tijdens eten prima is.

2 maanden geleden

Al een poosje 😅

2 maanden geleden

Mijn man heeft hem net omgebouwd, vanavond even kijken wat de kleine man ervan vindt 😁

2 maanden geleden

Ik doe het zodra mijn zoontje zelfstandig kan zitten dit wordt ook aangeraden via de Stokke site

2 maanden geleden

Hier ook geprobeerd maar ze hangt enorm naar voren. Ze vond het wel leuk maar we hebben hem toch maar weer teruggezet. Komt vanzelf wel.

2 maanden geleden

Reactie op V.Kirbs

Hier ook geprobeerd maar ze hangt enorm naar voren. Ze vond het wel leuk ma ...
Hier hetzelfde! Wel merk ik dat de newborn set eigenlijk ook niet meer werkt, daar zit ze steeds in omhoog (sit ups zegmaar 😅). Lastig die tussenperiode haha

2 maanden geleden

Reactie op Sofia95

Hier hetzelfde! Wel merk ik dat de newborn set eigenlijk ook niet meer werk ...
Hier precies hetzelfde, en hier is hij officieel ook te zwaar voor de newbornset, maar hij kan echt nog niet zelf zitten.. lastig.

2 maanden geleden

Reactie op NS29

Hier precies hetzelfde, en hier is hij officieel ook te zwaar voor de newbo ...
Wat is het maximum gewicht ? Wist niet dat dat er was

2 maanden geleden

Reactie op Suusxb

9kg. Hier ook te zwaar dus toch maar omgebouwd. Hij zit er idd nog niet heel stabiel in maar voor 10 min lukt het wel.

2 maanden geleden

Reactie op Sofia95

Hier hetzelfde! Wel merk ik dat de newborn set eigenlijk ook niet meer werk ...
Ja hier dus ook, ze zit ook best wel lang in die sit up, daarom hebben we het ook geprobeerd. Tijdens de vaste hapjes gaat ze ook "recht op" zitten. 😅

2 maanden geleden

Hier al omgebouwd. Ik heb een klein dekentje opgevouwen tussen hem & de babysit in zodat hij niet heen en weer gaat en best stevig zit

2 maanden geleden

Reactie op Suusxb

Ja 9 kg, maar ons zoontje past eigenlijk ook niet meer in het tuigje, hij is ook vrij lang en tuigje zit al op de langste stand. Dus toch maar ombouwen denk ik, doe er ook altijd nog een doek tussen gevouwen maar hij mag erg graag naar voren leunen dus met eten geven nog niet heel handig. Maar zal toch moeten ben ik bang 🙈

2 maanden geleden

Nog niet.. k laat haar nog even op de newbornset zitten.. ong met 10 kg ga ik pas wisselen. (Ik weet dat het tot 9 is)

2 maanden geleden

Kunnen jullie de zitplank wel ver genoeg naar achteren, zodat die aanbevolen ruimte van 2-3 vingers tussen knieholte en zitplank ontstaat? Als wij dat zo doen, krijgen we de babyset er niet meer op geklikt, die moet dan veel te ver naar achteren…

2 maanden geleden

Waarom wil iedereen dit zo snel? 😂😭😭. Ik geniet nog zolang het kan van m’n kleine baby, en hou ze ook graag nog even klein 🥹

2 maanden geleden

Nee nog niet. Lekker klein houden nog gezien hij nog niet kan zitten..helaas de wandelwagen wel om moeten bouwen. Meneer gooide zijn benen over de rand van de bak🙈