23 Reacties
vorig jaar
Wel geprobeerd maar gaat helemaal met haar buik over het blad liggen. Dus nog niet klaar voor😞
vorig jaar
Reactie op Suusxb
Wat is het maximum gewicht ? Wist niet dat dat er was
9kg. Hier ook te zwaar dus toch maar omgebouwd. Hij zit er idd nog niet heel stabiel in maar voor 10 min lukt het wel.
vorig jaar
Reactie op Suusxb
Wat is het maximum gewicht ? Wist niet dat dat er was
Ja 9 kg, maar ons zoontje past eigenlijk ook niet meer in het tuigje, hij is ook vrij lang en tuigje zit al op de langste stand. Dus toch maar ombouwen denk ik, doe er ook altijd nog een doek tussen gevouwen maar hij mag erg graag naar voren leunen dus met eten geven nog niet heel handig. Maar zal toch moeten ben ik bang 🙈
vorig jaar
Nee nog niet. Lekker klein houden nog gezien hij nog niet kan zitten..helaas de wandelwagen wel om moeten bouwen. Meneer gooide zijn benen over de rand van de bak🙈
vorige maand
Ik vroeg mij af of sommigen van jullie kinderen al uit de babyset is? En nu helemaal dus los op de stoel zit?
vorige maand
Reactie op AvontuurlijkeZwaluw962691
Ik vroeg mij af of sommigen van jullie kinderen al uit de babyset is? En nu ...
Toevallig sinds deze week. Hij wilde niet meer in zijn stoel en enkel nog op de eetbank.. maar aangezien hij dan met zijn kin aan tafel zit is dat geen succes. We moeten er wel goed naast blijven want hij schuift nogal van de ene kant naar de andere kant en hangt soms wat. Maar hij wil weer op zijn eigen stoel zitten. A win is a win
vorige maand
Reactie op AvontuurlijkeZwaluw962691
Ik vroeg mij af of sommigen van jullie kinderen al uit de babyset is? En nu ...
Al 3 maanden denk ik haha. Ze kunnen heel goed klimmen en ze vinden het super leuk om zelf aan tafel te kunnen zitten.
Alleen komen ze nu wel in de fase dat ze van tafel willen en gaan staan enzo, beetje irritant.. maar goed komen we ook overheen.
Verder gaat zonder de babyset heel goed!