107 Reacties

5 maanden geleden

Nou heeft er nog geen zin in hier hoor. Hoofd kan soms kort opgehouden worden en als hij een beetje naar achter hangt wil hij wel zijn hoofd naar voren bewegen zodat hij recht zit, maar dat opduwen enz tijdens tummytime doet hij niet aan. 🫣😳

5 maanden geleden

Reactie op Nona Rebelle

Fantastische tip die ik heb gekregen: als je op de bank zit, benen over elk ...
Ja zo doe ik het ook hier. Dat wordt meer gewaardeerd ook door de kleine dan bijvoorbeeld in de box op de buik neer leggen

5 maanden geleden

Onze dochter draait al om sinds 10 weken en sinds dien leggen ik het niet meer. Ze draait zelf om wanneer ze wil doorkijken

4 maanden geleden

Timmy time gaat nu heel goed anderhalve week op de speel mat en hij is nu bezig met het ontdekken .. hij kan zich al draaien alleen nog zijn armen gebruiken en hij kruipt

4 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Ik heb eerlijk gezegd mijn zoontje weinig aanneemt Timmy time gezet. Hij he ...
Waar komt deze leuke mat vandaan?

4 maanden geleden

Reactie op LindeboomN

Waar komt deze leuke mat vandaan?
Deze was van mijn eerste zoontje en ik denk dat ik hem via bol.com heb gekocht. Maar heb gezien dat er veel van andere merken zijn het heet Buiktrainer.

4 maanden geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/kjoet-speelkleed-baby-kind-antislip-200x150cm-inclusief-opbergtas-speelmat-giraf/9300000146233316/?referrer=socialshare_pdp_www wij hebben deze!

4 maanden geleden

Had trouwens een helee goeie tip van tiktok. Hem op een kussentje tummy time in de wagen laten doen. Achterkant vd kap omhoog zodat hij alles kan zien. Hij is 4 maandjes en heeft het ruim 20 min achter elkaar volgehouden vanmiddag 🤣. Hij was er nog lang niet klaar mee maar ik was gaan wandelen om hem te laten slapen dus heb ik hem maar omgedraaid.

4 maanden geleden

Reactie op Tamberw

Had trouwens een helee goeie tip van tiktok. Hem op een kussentje tummy tim ...
Aaah goeie tip.. maar de Dubatti kinderwagen heeft dat niet 😤 had mijn dochter echt geweldig gevonden

4 maanden geleden

Reactie op jjp1997

Aaah goeie tip.. maar de Dubatti kinderwagen heeft dat niet 😤 had mijn doc ...
Ahhhh wat jammer!! Jaa gaat een wereld voor ze open dan!

4 maanden geleden

Reactie op Tamberw

Wat voor kussen doe je erin? 😃

4 maanden geleden

Reactie op Sproet

Wat voor kussen doe je erin? 😃
Ik had freddie de vuurvlieg gekocht omdat paar mama’s dit als tip hadden gegeven. Daar zit zo een klein kussentje bij waar je kindje wat hoger ligt en alleen met zn armen en borst op leunt zodat er minder druk op zn maagje zit.

4 maanden geleden

Tummy time is er niet meer bij. Onze dochter gaat kruipen. 18 weken oud, is dat niet heel vroeg? Eerste baby, geen idee wat normaal is 🤷‍♀️ maarja wat is normaal? Omrollen enzo kan ze nog niet en is ze nog maar een heel klein beetje mee bezig lijkt het.

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Tummy time is er niet meer bij. Onze dochter gaat kruipen. 18 weken oud, is ...
Zo dat is zeker behoorlijk snel als ze al kruipt🤭 mijne is nu bezig pas met omrollen😅 en is nu 17weken 🤣

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Tummy time is er niet meer bij. Onze dochter gaat kruipen. 18 weken oud, is ...
Volgens mij heerlijk vroeg! Haha. Mijne is aanstaande zaterdag 18 weken en begint nu van rug naar buik te rollen haha.

4 maanden geleden

Het mocht even duren, maar hij snapt het geloof ik !! 19,5 wk (gecorrigeerd 16). Lukt nu ook een stuk langer zonder huilen.

4 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Zo dat is zeker behoorlijk snel als ze al kruipt🤭 mijne is nu bezig pas me ...
Noooouuuu het is flink tijgeren laat ik het zo zeggen. Ze komt wel vooruit en draaien.

4 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Noooouuuu het is flink tijgeren laat ik het zo zeggen. Ze komt wel vooruit ...
Echt goed van haar hoor!😊

4 maanden geleden

Reactie op Tamberw

Maar dat lijkt mij erg gevaarlijk

4 maanden geleden

Reactie op Tamberw

Sorry voor mijn reactie.. betje impulsief .. maar heb je een linkje ervan of een foto