107 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Sorry voor mijn reactie.. betje impulsief .. maar heb je een linkje ervan o ...
Hahah geeft niet hoor! Ik hoop dat je het kan openen: https://vm.tiktok.com/ZIJn7UhtY/

4 maanden geleden

Reactie op Tamberw

Had trouwens een helee goeie tip van tiktok. Hem op een kussentje tummy tim ...
Wat een leuke tip! Geprobeerd en hier een meisje die het erg leuk vond, lekker ‘kletsen’ erbij 😊

4 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Wat een leuke tip! Geprobeerd en hier een meisje die het erg leuk vond, lek ...
Wat leuk!! Jaa wij hebben ook nog eens een hoedje en brilletje, helemaal cute. Iedereen die we voorbij lopen zit helemaal te lachen hahahah.

4 maanden geleden

Wanneer kan je je baby op z'n buik in de box wel een paar minuten uit het oog verliezen? Moet ie dan terug kunnen draaien enz?

4 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Wanneer kan je je baby op z'n buik in de box wel een paar minuten uit het o ...
Dat is een vraag waarbij iedereen een eigen mening heeft. Mijn kleine slaapt namelijk al een paar maand op zijn buik. Die hou ik dus al een paar maand niet in de gaten. Mijn mening is. Als je ziet dat je kleine zijn hoofd in een keer van links naar rechts draaid. Want dan zijn ze dus sterk genoeg om niet met hun gezicht in de kussen /boxkleed te stikken. Als het fijn is trekken ze heel snel hun hoofd omhoog om hem zo te draaien dat ze wel lekker liggen

4 maanden geleden

Belangrijkste is dat je doet wat voor jou goed voelt. Vertrouw je het niet maar wil je snel boven iets doen. Of vaatwasser uitpakken (ik noem maar iets) dan kun je ook een camera in de box zetten, zodat je je baby in de gaten kan houden.

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Belangrijkste is dat je doet wat voor jou goed voelt. Vertrouw je het niet ...
Ah dank!! Ja hij kan z'n hoofd nu echt overeind houden voor langere tijd, maar weet niet of hij z'n hoofdje zou draaien als z'n neus op het boxkleed eindigt... er stond zo overal: blijf ze jn het oog houden op hun buik dus ben idd een beetje huiverig, maar er komt vast een moment dat ie idd dit xelf kan. Was wel benieuwd! Thanks voor het meedenken.