Hoi hoi,
Ik heb jullie raad nodig!
In het verleden is er twee keer een vertrouwensbreuk geweest tussen mijn vriend en mij(door hem), en sindsdien vind ik het moeilijk om hem te vertrouwen.
Dat is nu een aantal maanden geleden en ik heb hem sindsdien ook nergens meer op 'betrapt', maar soms triggert mij iets door wat hij zegt or doet.
Dat is de reden dat ik zijn TikTok account ben gaan checken (hij zit er de laatste tijd meer op en is ook wat chagrijniger). Ik heb gezien dat hij de laatste tijd een aantal jonge meiden is gaan volgen, als in begin 20 (hij is zelf 25, niet veel verschil, maaar je snapt misschien wat ik bedoel, ik ben zelf iets ouder dan hem). Dat zijn geen meiden met overduidelijke thirstraps of halfnaakt, gewoon jonge meiden die filmpjes maken van zichzelf (soms wat sexyer maar niks geks in die zin). Ik merk dat mij dit erg dwarszit. Ik heb hem er indirect op aangesproken als in dat hij veel met andere meiden bezig is. Dus op dit moment hebben we wat ruzie. Ik wil er eigenlijk niet direct meer over praten, omdat hij zich dan afvraagt waarom ik hem weer controleer. Ik ben nu gewoon bang dat hij TikTok als datingapp gebruikt. En mocht dat niet zo zijn, waarom volgt hij deze jonge meiden? Kijken is één ding natuurlijk, maar ze dan ook echt volgen... wat moet ik doen? Ik ben ten einde raad.
Soms denk ik eraan dat het beter is om uit elkaar te gaan, maar anderzijds merk ik dat ik dat toch niet voor de volle 100% wil.