4 Reacties
22 dagen geleden
Ik maak bijna hetzelfde mee. Zoontje van 3,5 jaar en baby van 8 maanden. Ik ben er nog niet mee bij de dokter geweest maar ik merk dat ik erg depressief ben. Mijn man en ik zijn bijna 7 jaar getrouwd alleen sinds de geboorte van onze eerste zoon is de relatie erg achteruit gegaan. Vanuit mijn kant is er weinig hoop meer. Ik overweeg om uitelkaar te gaan alleen heb de stap nog niet kunnen zetten (we wonen nu in het buitenland) en als we scheiden ga ik sws terug naar NL. Maar hoe verder met de kinderen etc. Ik weet het ook niet meer. Maar ik heb wel de keuze gemaakt om meer lief te zijn tegen mezelf, is al een grote stap vind ik..
22 dagen geleden
Reactie op Roosje202126
Ik maak bijna hetzelfde mee. Zoontje van 3,5 jaar en baby van 8 maanden. Ik ...
Wat naar om mee te maken ik weet hoe je je voelt. Hoe doe je dat ? Lief voor jezelf ? Ik weet niet waar ik mee moet beginnen. We gaan naar mediation maar in de tussentijd wonen in hetzelfde huis.
22 dagen geleden
Reactie op Fabi-R
Wat naar om mee te maken ik weet hoe je je voelt. Hoe doe je dat ? Lief voo ...
Voorheen was ik constant bezig met huidhouden als de kinderen sliepen maar nu neem ik bv eerst mijn rust, de rest komt wel. Daarnaast al is het een gezicht maskertje neem ik de tijd om even in de spiegel te kijken. Koop lekkerr toetje voor mezelf etc zulke kleine dingen
22 dagen geleden
Reactie op Roosje202126
Voorheen was ik constant bezig met huidhouden als de kinderen sliepen maar ...
En mijn levensmotto voortaan: verwacht niks van niemand. Verwachtingen nemen teleurstellingen met zich mee.