10 Reacties
4 maanden geleden
Mijn dochter heeft precies hetzelfde sinds een paar dagen… Slaapt net een uurtje en dan huilend wakker worden, en niks schijnt te helpen. Ik ben er nu achter dat nog een fles werkt, ondanks dat ze dat een uur geleden nog gehad heeft. Hierna valt ze als een blok in slaap 🤍. Weet uiteraard niet of je dit al geprobeerd hebt, succes mama 😊
4 maanden geleden
Reactie op Isabelle19
Mijn dochter heeft precies hetzelfde sinds een paar dagen… Slaapt net een u ...
Oh! Niet aan gedacht omdat ze haar laatste fles krijg voor slapen gaan.. maar ik ga het proberen thnx! ♥️
4 maanden geleden
Reactie op DaniML89
Als mijn zoon na een uur weer wakker wordt heeft hij honger. Flesje in bed ...
Thnx mamas, heb net gekolfd en flesje is klaar voor als ze begint te huilen “ afkloppen want ze ligt sinds 19 uur te slapen, ze begon net te zeuren maar speen hielp vandaag tot nu toe”
4 maanden geleden
Ik lees even mee. Mijn dochter nu 21 weken heeft precies hetzelfde. Het duurt al twee weken. Ontroostbaar en het lijkt wel dat ze harder gaat huilen als ik haar uit bed haal. Alleen voeden of (lang) blijven wiegen krijgt haar rustig en weer in slaap. Terwijl ze zichzelf voorheen prima in slaap kreeg.
4 maanden geleden
Hadden we hier ook. Huilen hoort soms ook bij ontladen. Dus even troosten en dan weer wegleggen.
Hier helpt sinds 2 dagen witte ruis erg goed
4 maanden geleden
Reactie op mcoolen
Ik lees even mee. Mijn dochter nu 21 weken heeft precies hetzelfde. Het duu ...
Voor mijn idee was het een soort slaapregressie, daar heeft me zoontje veder geen last van gehad alleen begin van avond na een uur ontroostbaar wakker geworden en moest zelfs opnieuw de borst geven om hem in slaap te krijgen.
4 maanden geleden
Hier ook sinds vier avonden. Ze is 19 weken. Ze is soms ontroostbaar en dan moet ik haar steeds er uit halen en vast houden en wiegend in slaap brengen. Trouwens bij ons is het dan ook dat ze al niet zelf in slaap kan komen en ik moet helpen. Dus als ze dan even wakker wordt of woelen dan is het direct huilen. Gelukkig kon ik gisteren alle keren haar wel in bed troosten waardoor vanaf 20:40 ze niet meer heeft gehuild en geslapen. Onze dochter is ook verkouden dus zal ook wel niet helpen, mogelijk slaapregressie? Ze is wel bezig met omrollen maar kan het nog niet.