65 Reacties

5 maanden geleden

Ik ben op zoek naar matching shirts vader en zoon! Iemand tips? 馃槃

5 maanden geleden

Ik heb een sleutelhangerbord gekocht met mijn favoriete foto's van onze newbornshoot 鈽猴笍 (1 van onze zoon, 1 van ons kleine meid, 1 van ik met de kids en 1 van hij met de kids) We zochten nog een bord om onze sleutels aan op te hangen en dit maakt het toch extra persoonlijk 馃榿

5 maanden geleden

Ik ga een bierpakket geven met deze flesjes. 馃嵓馃嵑 Via Vinted een t-shirtje gescoord 'Papa's meisje' dus kleed ik haar in de ochtend aan met het shirtje.馃グ

5 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Ik heb een sleutelhangerbord gekocht met mijn favoriete foto's van onze new ...
Cool waar heb je die laten maken? Ik ben nog altijd op zoek naar een sleutelhang bord maar vind steeds niet de geschikte

5 maanden geleden

Reactie op PrinsKaboem

Cool waar heb je die laten maken? Ik ben nog altijd op zoek naar een sleute ...
Yoursurprise 鈽猴笍 maandag besteld en dinsdag al in huis 鈽猴笍

5 maanden geleden

Ik heb een knuffelbeer besteld met een foto van de kleine erop onder het mom: zo hoef je nooit meer zonder me te slapen. Mijn vriend wilt haar altijd in bed, en ik ben er langzaam aan toe dat ze verhuist馃檲馃槄 Dus ik dacht, een tactisch cadeau!

5 maanden geleden

Reactie op Elisedb

Letters & zo heeft een paar twinning vaderdag setjes!

5 maanden geleden

Wij gaan een receptenboek versieren. Canvas doek schilderen en daarop schrijven "Eva kookt met papa" en daar een notitieboek mee kaften. Mn man is erg van het koken, en hiermee kunnen ze de recepten opschrijven welke ze samen hebben gemaakt

5 maanden geleden

Ik heb een gepersonaliseerd boek gemaakt met de toverknuffels van pappa. Had iemand hier als idee gezet. Ik kon zelfs de personen in het boek personaliseren met haar en huidskleur en bril en gezichtsbeharing. Heel leuk geworden. En persoonlijke tekst en foto in het boek. Me so happy

5 maanden geleden

Ik geef een sleutelhanger met een foto van ons drietjes met de tekst 'Drive safe, we love you' 馃槉

5 maanden geleden

Ik had een hele leuke TikTok gezien van een moeder die foto鈥檚 had gemaakt van haar kindje met van die ballon letters met papa. Op elke foto 1 letter en dan in een fotolijstje voor 4 foto鈥檚 gedaan. Die ga ik ook proberen na te maken

5 maanden geleden

Hier een knutselwerk van m鈥檔 oudste zoontje, een fotokaart van papa en z鈥檔 beide zoontjes, een armband met initialen ingegraveerd en een memorie spel met foto鈥檚 van ons gezinnetje.. Veel te veel haha.. maar ach, gezinnetje is nu compleet. En hij had mij ook erg verwend met Moederdag/baargoud etc. Nog 1x uitpakken en dan vanaf volgend jaar een knutselwerkje en iets kleins met een foto.

5 maanden geleden

Reactie op Elisedb

Etsy! Ik heb matching zwembroeken bij de Hema gescoord, misschien hebben ze daar ook matching shirts?

5 maanden geleden

Hier een nieuw naambordje voor aan de deur met onszelf als gezin getekend :)

5 maanden geleden

Ik heb dit bordje, nu alleen nog even baby vriendelijke verf vinden馃檲. Maak er gewoon een leuk pakketje van met wat dingen erbij die hij lekker vindt.

5 maanden geleden

Reactie op Hippienaar

Hier een nieuw naambordje voor aan de deur met onszelf als gezin getekend : ...
Super leuk idee!!

5 maanden geleden

Reactie op Denise25

Ik heb dit bordje, nu alleen nog even baby vriendelijke verf vinden馃檲. Maak ...
Vriendin en ik hebben bij het knutselen kinderverf van de Action gebruikt en direct daarna de handjes van onze kinderen goed gewassen met lauw water en zeep. Ging er snel af!

5 maanden geleden

Ik heb een schilderij met papa en de letters zijn dan fotos van de kinderen en 1 met hen samen. 馃グ

5 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Ik heb een schilderij met papa en de letters zijn dan fotos van de kinderen ...
Me 2 馃槄

5 maanden geleden

Reactie op dk02

Vriendin en ik hebben bij het knutselen kinderverf van de Action gebruikt e ...
Oeeh thanks ga ik daar kijken!