65 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb een sleutelhangerbord gekocht met mijn favoriete foto's van onze newbornshoot 鈽猴笍 (1 van onze zoon, 1 van ons kleine meid, 1 van ik met de kids en 1 van hij met de kids)
We zochten nog een bord om onze sleutels aan op te hangen en dit maakt het toch extra persoonlijk 馃榿
5 maanden geleden
Ik ga een bierpakket geven met deze flesjes. 馃嵓馃嵑 Via Vinted een t-shirtje gescoord 'Papa's meisje' dus kleed ik haar in de ochtend aan met het shirtje.馃グ
5 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Ik heb een sleutelhangerbord gekocht met mijn favoriete foto's van onze new ...
Cool waar heb je die laten maken? Ik ben nog altijd op zoek naar een sleutelhang bord maar vind steeds niet de geschikte
5 maanden geleden
Ik heb een gepersonaliseerd boek gemaakt met de toverknuffels van pappa. Had iemand hier als idee gezet. Ik kon zelfs de personen in het boek personaliseren met haar en huidskleur en bril en gezichtsbeharing. Heel leuk geworden. En persoonlijke tekst en foto in het boek. Me so happy
5 maanden geleden
Ik had een hele leuke TikTok gezien van een moeder die foto鈥檚 had gemaakt van haar kindje met van die ballon letters met papa. Op elke foto 1 letter en dan in een fotolijstje voor 4 foto鈥檚 gedaan. Die ga ik ook proberen na te maken
5 maanden geleden
Hier een knutselwerk van m鈥檔 oudste zoontje, een fotokaart van papa en z鈥檔 beide zoontjes, een armband met initialen ingegraveerd en een memorie spel met foto鈥檚 van ons gezinnetje..
Veel te veel haha.. maar ach, gezinnetje is nu compleet. En hij had mij ook erg verwend met Moederdag/baargoud etc. Nog 1x uitpakken en dan vanaf volgend jaar een knutselwerkje en iets kleins met een foto.
5 maanden geleden
Hier een nieuw naambordje voor aan de deur met onszelf als gezin getekend :)
5 maanden geleden
Ik heb een schilderij met papa en de letters zijn dan fotos van de kinderen en 1 met hen samen. 馃グ
5 maanden geleden
Reactie op Tigerlilly
Ik heb een schilderij met papa en de letters zijn dan fotos van de kinderen ...
Me 2 馃槄