65 Reacties
5 maanden geleden
Wij moeten nog een nieuw naambordje bij de voordeur, ik geef deze als vaderdag cadeau :)
5 maanden geleden
Een nieuw naambordje voor naast de voordeur (met de naam van ons zoontje er bij!)
4 maanden geleden
Mijn man draagt vaak een pet, dus ik heb deze matching petjes besteld voor hem en onze zoon 🥰 Via Etsy, de shop heet SoulbuddyLook volgens mij
4 maanden geleden
Reactie op Kinderwens21
Zelf deze toevallig net besteld!
Ik heb (veel te laat) met trust pilot gezien en allemaal slechte recensies. Er staat nu ook dat het pas tussen 23 juni en 6 juli binnenkomt. Niet doen dus! 😫
4 maanden geleden
Wij hebben samen geknutseld. Bij de Action een canvasdoek in de vorm van een hart gekocht. Met tape de letters "papa" erop geplakt. Verschillende kleuren verf erop en huishoudfolie eroverheen. Baby lekker laten smeren tot alles geverfd was. Daarna de letters eraf gehaald en een paar foto's van de middag af laten drukken en erbij opgeplakt. Erg leuk geworden!
4 maanden geleden
Inmiddels ook hier voetafdrukken gestempeld van de kleine en in een fotolijstje gedaan! Verder nog een leuke beker met allemaal lekkers erin. 🥰
4 maanden geleden
Hi allemaal,
Voor alle moeders, die zijn “vergeten” op (eerste) Moederdag zie afbeelding.
Ikzelf heb voor mijn eerste Moederdag ontbijt gekregen en vaasje met bloemetjes. Verder een foto van de kleine met “Fijne Moederdag”.
Niet veel bijzonders, maar ach, hoewel ik wil klagen, mag ik eigenlijk toch niet klagen. Maar het is gewoon een beetje de teleurstelling, die ik voelde en eigenlijk nog steeds voel, omdat mijn partner niet echt uitgepakt heeft, aangezien het mijn eerste Moederdag is.
Maarrr.. Ik zal het morgen hem wel duidelijk maken met: onze kleine gehesen in een kruippakje met rode hartjes, een cadeauverpakking met rode hartjes met daarop: foto’s van onze kleine alleen en samen met zijn broers en bonuszus in de vorm van hartjes. En in die doos zitten nootjes en douchegel van Rituals.
Ik weet alleen net nog niet of ontbijt wordt verzorgd, aangezien ik moet voeden en mijn bonuskinderen daar zin in hebben. Dus misschien doet mijn dochter het wel dan. Lastig.
Maar goed, iedereen alvast een fijne Vaderdag morgen toegewenst! 😊