11 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben hier gezeten met Pinksteren en was top. Toen met baby 3 maand en bijna 2 jarige https://www.airbnb.com/slink/nZar4qSo Geen idee of dat deze zomer nog vrij is, maar dit werd particulier verhuurd op een leuke kindvriendelijke camping dus dan kun je altijd naar andere plekken kijken. Is in Friesland trouwens!

3 maanden geleden

Reactie op moes1

Wij hebben hier gezeten met Pinksteren en was top. Toen met baby 3 maand en ...
Helaas niet meer beschikbaar, zag er enorm leuk uit inderdaad!

3 maanden geleden

Wil je in een tent/caravan oid of een huisje? Wij gaan vandaag voor de 2e keer naar topparken in Lunteren, in een huisje. Direct aan het bos, speeltuin, buiten zwembad etc. Bevalt ons in iedergeval goed! Wij kiezen wel vaak voor een of 6 persoons huisje, kan je je nog wat terugtrekken.

3 maanden geleden

Wij gaan naar vakantiepark Bergumermeer, lijkt me ook erg geschikt maar kan mijn eigen ervaring nog niet delen..

3 maanden geleden

Ik vond beekse bergen verrassend leuk! Voor jezelf ook nog wat te kijken met wandelingetjes! En als alleen de baby moet dutten rondje auto Safari!

3 maanden geleden

Ik denk zelf centerparcs.

3 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Wil je in een tent/caravan oid of een huisje? Wij gaan vandaag voor de 2e ...
Tip: het Uilenbos in Lunteren, super leuk! Zijn wij ook deze vakantie geweest.

3 maanden geleden

Europarcs de Zanding in Otterlo. Wij hadden een 6p huisje en beviel erg goed

3 maanden geleden

Ik heb flink gezocht. Wij wilden niet kamperen vooralsnog met onze eerste van 5 maanden. We hebben nu een midweekje een huisje op een Landal park. Was reeeeedelijk te doen qua prijs.

3 maanden geleden

Capfun.nl

3 maanden geleden

Reactie op Marianne1706

Tip: het Uilenbos in Lunteren, super leuk! Zijn wij ook deze vakantie gewee ...
Zijn wij de vorige keer ook geweest! Inderdaad echt mega leuk voor kindjes!!