53 Reacties

één maand geleden

Reactie op Anouk689

De nachten gingen perfect, maar sinds deze week heel onrustig. Vaker per na ...
Ben benieuwd! Hier wordt hij niet na 6 uur wakker dus ben nog zoekende, zou ook eens willen ‘uitslapen’ 🤣

één maand geleden

Reactie op liefehhmii

Ben benieuwd! Hier wordt hij niet na 6 uur wakker dus ben nog zoekende, zou ...
Hier was het altijd half 7, maar de laatste tijd dus vroeger. Ben benieuwd.

één maand geleden

Wij zijn het nu aan het proberen. Houden 2-3-4 aan (ongeveer). Ik merk echt meteen dat ze doordat ze dus na het eerste dutje 3u wakker is veel beter slaapt! Ik heb haar wakker gemaakt na 2.15 omdat oma op visite kwam. Anders had ik haar nog wat langer laten slapen. Vannacht maar kijken hoe het gaat. Wie weet slaapt ze morgen eens tot 7 🙈.

één maand geleden

Reactie op okok33

Die van mij slaapt middag maar 1 uurtje ipv 2…. Iemand herkenbaat?
Hoe lange wakkertijd hou je dan aan? Merk dat mijn dochter beter slaapt als ik haar wat langer wakker hou 😅

één maand geleden

Het was hier zowaar weer 06.45 uur vanmorgen ook 🥳🥳🥳

één maand geleden

Reactie op Anouk689

Het was hier zowaar weer 06.45 uur vanmorgen ook 🥳🥳🥳
Wat lekker, hoe ging t ritme na de middagslaap? Hoelaat weer naar bed?

één maand geleden

Reactie op liefehhmii

Wat lekker, hoe ging t ritme na de middagslaap? Hoelaat weer naar bed?
Yes!! Haar laatste dutje was van 16.15 uur tot 17.00 uur. Toen kreeg ze om 18.30 uur laatste fles en sliep daarna vrij snel.

één maand geleden

Reactie op Anouk689

Yes!! Haar laatste dutje was van 16.15 uur tot 17.00 uur. Toen kreeg ze om ...
En hoelaat kwam ze uit haar middag dut?

één maand geleden

Reactie op liefehhmii

En hoelaat kwam ze uit haar middag dut?
Ze sliep gisteren: 07.45-08.15 uur 10.45-13.30 uur 16.15-17.00 uur En ineens sliep ze vanmorgen 1e dutje ook weer een uur, zoals ze voorheen deed! Dus ze lijkt haar ritme weer wat op te pakken. Vanmiddag sliep ze 1,5 uur en net ging ze moeiteloos slapen voor haar 3e slaapje en slaapt ze nu ruim een half uur.

één maand geleden

Helaas na gisteren een hele goede dag qua dutje een onrustige nacht gehad en gewoon weer 6 uur wakker 🤯

één maand geleden

Reactie op Anouk689

Helaas na gisteren een hele goede dag qua dutje een onrustige nacht gehad ...
Bij ons opeens wakker van 22.30-01.00 echt vreselijk, konden m gewoon niet wegleggen, meteen krijsen. Hierdoor sliep ie wel tot 7, toen wakker gemaakt voor de opvang 😂 iedereen heel erg moe

één maand geleden

Hey, ik merkte hetzelfde als jij. Onze dochter begon bij 5 maand het laatste dutje korter te doen en meer te kletsen. Toen het naar max 20min slaaptijd ging ben ik gestopt. Sindsdien is het dutje er af. Ze slaapt van 19:30-07, dan na haar ochtendfles van 08:30-09:45/10. En dan weer van 12:30/13 tot plusminus 14:30/45!

één maand geleden

Reactie op liefehhmii

Bij ons opeens wakker van 22.30-01.00 echt vreselijk, konden m gewoon niet ...
Oeeee ook heel vervelend!! Lekker gerommel in deze periode 😅