4 Reacties

één maand geleden

Hoi! Hier om 07:00 de fles en rond 08:30 fruit zodat ze wat meer verzadigd is. Dan starten we rond 11:00/11:30 met de lunch. Krijgt ze een broodje en dat heb ik nu uitgebouwd dat ze ook wat avocado/mozarella/groente of gepofte spelt eet. Daarna rond 12 uur krijgt ze een fles van 150 en kan ze zelf bepalen hoeveel ze drinkt. Soms gaat die nog leeg en soms maar 90cc. Zo bouwen we hem af maar merk dat ze hem nog wel nodig heeft. Succes!!

één maand geleden

Hi! Mag ik vragen hoeveel dan? Mijn zoontje is een drama met flessen dus misschien is dit wel een oplossing voor ons. We bieden nu 4 x 180 maar hij drinkt z'n flessen bijna nooit leeg, zelfs z'n eerste fles niet.. Als je 3 flessen geeft, geef je 210? Wij doen fles om 7, 11, 15 en 19 uur. Altijd eerst fles en pas dan hapjes, want fruit, groente en brood gaan er super goed in.

één maand geleden

Onze zoon krijgt nog bv. 's ochtends tussen 5en 6u aan de borst. Dan rond 10 / 13 en 16u een fles van 170. Vaak nog even rond 19 aan de borst en een droomvoeding rond 23u. 3 voedingen gaat 'm hier nog echt niet worden 😅 Eten moet hij ook nog weinig van weten. We blijven wel oefenen (bieden eten aan voor hij melk krijgt) Alles op z'n tijd

één maand geleden

Reactie op Babyfebruari

Hi! Mag ik vragen hoeveel dan? Mijn zoontje is een drama met flessen dus mi ...
Ik bied 07:00/15:00 en 19:00 180 aan en de 11/12uur fles nu 150. Ene dag drinkt ze ze leeg andere dag niet. Daarbij krijgt ze ‘s ochtends fruit, ‘s middags een boterham met iets en ‘s avonds eet ze met ons mee of krijgt ze een potje. Als ze honger heeft neemt ze wel of laat ze het wel horen denk ik zo. Groeit als kool:). Denk vooral je kindje volgen. Ieder kindje is anders!