13 Reacties

茅茅n maand geleden

Hoi hoi! Mijn dochter rolde met 3 maanden al van rug naar buik, is nu 7 maanden en kan eindelijk terug rollen. Geduld dus, komt vanzelf 鈽猴笍

茅茅n maand geleden

Mijn zoontje kan ook al erg lang van rug naar buik, buik naar rug doet hij zelden tot nooit. Hij kan het wel, in bed zie ik hem vaker ineens op zijn rug liggen. Denk dat ze geen behoefte hebben nu aan op de rug spelen, dan zien ze een stuk minder van de wereld om hen heen! Lukt het ook niet als je stimuleert door aandacht te trekken met een speelgoedje en die boven over haar hoofd laat bewegen zodat ze die volgt met haar hoofdje en uiteindelijk omrolt?

茅茅n maand geleden

Reactie op Yvvv脳

Mijn zoontje kan ook al erg lang van rug naar buik, buik naar rug doet hij ...
nee ze heeft er 0.0 zin in. heeft het maand geleden 2x gedaan maar denk puur toeval..

茅茅n maand geleden

Reactie op Rossie1509

nee ze heeft er 0.0 zin in. heeft het maand geleden 2x gedaan maar denk puu ...
Ja soms gaat het inderdaad per ongeluk als ze naar iets reiken boven hun hoofd bijvoorbeeld. Zou me er niet teveel zorgen om maken! Rolt ze wel over beide kanten naar haar buik?

茅茅n maand geleden

Mijn zoontje is 8 maanden en kan wel rollen van rug naar buik en terug ook maar meestal moet ik hem helpen terwijl snachts kan die het wel

茅茅n maand geleden

Bij ons hielp het om hem een beetje gefrustreerd te laten worden en dan door te laten zien en zijn handje/ armpje recht voor hem uit te plaatsen en dan hem op zijn rug rollen. Denk dat dit na een aantal dagen tot een weekje zelf lukte! Wellicht dat je hier iets aan hebt!

茅茅n maand geleden

Die van mij is 7,5 maand en is het pas de laatste twee weken regelmatig gaan doen. Hiervoor rolde hij wel sporadisch op zijn rug, maar dat zag er meestal eerder uit alsof het per ongeluk gebeurde. Nu gaat het veel soepeler.

茅茅n maand geleden

Reactie op Tamberw

Bij ons hielp het om hem een beetje gefrustreerd te laten worden en dan doo ...
ik ga ermee aan de slag鈾ワ笍

茅茅n maand geleden

Reactie op Yvvv脳

Ja soms gaat het inderdaad per ongeluk als ze naar iets reiken boven hun ho ...
ene kant heel soepel. andere kant met moeite maar lukt haar wel..

茅茅n maand geleden

Hier precies zo! Proberen haar iedere keer te laten zien hoe ze het moet doen, maar zelf nog niet echt de intentie om het te leren idd! Komt vast vanzelf goed 馃槄

茅茅n maand geleden

Hier heeft het ook echt een tijd geduurd maar sinds 1 week kan ze het nu. Wanneer ze huilde op haar buik in bed draaide ik haar altijd eerst terug op de rug voordat ik haar oppakte. Daarnaast proberen te lokken met speeltjes en wat heel gek klinkt maar ik ben voor haar gaan liggen op de buik en heb t zelf voorgedaan 馃槄. Ik dacht misschien kopieert ze het zo. Geen idee of t heeft gewerkt 馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Anouk689

Hier precies zo! Proberen haar iedere keer te laten zien hoe ze het moet do ...
En ineens ging ze begin vd week wat opzij en draaide ze zich gisteren opeens terug en stopt ze nu niet meer! Van 0 aanstalten tot het kunnen binnen een week!

25 dagen geleden

en ze kan het hoor!馃ぃ馃ぃ alleen zit soms haar arm in de weg! dus we gaan door met oefenen! bedankt allemaal voor jullie berichten! x