12 Reacties
2 jaar geleden
Ik probeer te lezen. Ik heb een ereader en heb de bol.com abbonement voor ebooks. Kan je ook op je telefoon lezen. Of ik zet muziek op die ik leuk vind en ben aan het zingen 鈽猴笍
2 jaar geleden
Ik zet Spotify in dark modus aan op de tv 馃槵
Kan ik m niet voor wat anders gebruiken
2 jaar geleden
Same here! Wij willen ook niet dat de kleine 'bewust' tv gaat kijken dalijk.
Had het er ook met mijn vriend over, hij is gelijk meer gaan lezen. Tv op de slaapkamer is eruit haha
Verder proberen we nu overdag van alles te doen en kijk ik een serie als ze slaapt.
Wat mij ook helpt is dat we een gesprek hebben als ik de fles geef, als ik alleen ben staat er wel een serie alsnog op馃檲
2 jaar geleden
Haha klopt. Ik ben ook gestopt met tv kijken tijdens voeden. Ik zit wel altijd strategisch dat ze tijdens voeden niet kan kijken. Maar ze drinkt nu binnen drie minuten de borst leeg dus zodra ik haar hoog houdt wil ze ook mee kijken. Ik heb het nu niet meer aan en zit vaak op mijn telefoon. Vaak op 24baby app hahaha. Zoals nu!
2 jaar geleden
Ik ga op een plek zitten waar we geen tv hebben voor het voeden (in de keuken). Daarna met haar spelen en haar entertainen. Als ze dan een slaapje doet kijk ik een serietje.
Maar ik ben nu ook veel in de tuin bezig! Dus ik kijk vrij weinig tv 馃槃
Had hem voorheen de hele dag aan staan. Maar merkte dat ik daar naast het huilen van de baby en zo met name overprikkeld van raakte 馃槄. Misschien was het daarom makkelijker om te minderen 馃槣