35 Reacties
2 jaar geleden
Ik doe elke dag iets, en als klaar ben met me lijstje begin in weer opnieuw met dingen die regelmatig nodig zijn en houd ik het bij waardoor niks echt vies wordt. En alles netjes schoon blijft!
2 jaar geleden
Ik denk persoonlijk denk maar na hoe snel het weer vuil wordt. Of je het nu al doet of op het laatst het maakt niet veel uit.
2 jaar geleden
Reactie op Mir2024willbegreat
Ik denk persoonlijk denk maar na hoe snel het weer vuil wordt. Of je het nu ...
De ramen mag ik niet meer doen van mijn man😌 ik mag niet de lader op dus.
2 jaar geleden
Ik nu voor 36 wkn omdat ik bij m'n vorige zwangerschap met 36 wkn ben bevallen. Maar snap dat je ook niet te vroeg wilt. Wat klaar is is klaar misschien heb je dan rust. Zo heel vies wordt het vast niet na die tijd anders is het zo gedaan. Succes
2 jaar geleden
Ben nu 33+2, alleenstaand en vind het met de bekken instabiliteit waar ik al lang mee loop pittig. Mijn moeder komt morgen langs en dan tikken we de laatste grote schoonmaak dingen even af. Daarna is het voor mij gewoon een kwestie van een beetje bijhouden. Niets laten rondslingeren, maar meteen opruimen / schoonmaken😊. Dan komt het wel goed denk ik!
2 jaar geleden
Ik ben nu 34 week ik hep alles klaar van ons prinsesje maar van Schomaak mij man laat mij niet meer doen hij wil dat ik rust nemen en genieten laatste maand van mij zwangerschap
2 jaar geleden
Reactie op Mir2024willbegreat
Ik denk persoonlijk denk maar na hoe snel het weer vuil wordt. Of je het nu ...
ja dit dus 😅 mama’s zijn nooit klaar ..van de week de ramen gelapt maar kan weer opnieuw beginnen met dit weer
2 jaar geleden
Ik probeer alle klusjes met 37 weken af te hebben en daarna alles bij te houden gewoon wekelijks
2 jaar geleden
Schoonmaak is nooit klaar in mijn ogen ik doe wekelijks boodschappen en dan ook gelijk de koelkast
Maak elkedag schoon maar is elkedag weer vies met een kind van anderhalf jaar in huis
Probeer alles bij te houden waardoor het schoon blijft zeg maar
Maar deed ik ook al voordat ik kinderen had
Zoals binnenkant kastjes neem ik ook elke x af als de kopjes in de vaatwasser enzo zitten
2 jaar geleden
Reactie op Sultan95
Schoonmaak is nooit klaar in mijn ogen ik doe wekelijks boodschappen en dan ...
Ja dat doe ik idd ook al altijd alleen nu wil ik het extra doen ofzo haha
2 jaar geleden
37+2. Badkamer heeft een grondige reiniging gehad vandaag.. en dan houden we het dagelijks bij. Vaatwasser heeft grote beurt gehad, beide koelkasten schoon en diepvries is ontdooid geweest. Kelder kast helemaal leeg gemaakt, schoon gemaakt en opnieuw geordend. We kregen nog extra keuken kastjes erbij dus morgen ga ik alle kasten schoonmaken en opnieuw opruimen met de extra ruimte die we nu hebben🥰 Dit zijn toch klusjes die je 1x in de zoveel tijd doet. Ben begonnen met ongeveer 30 weken. Ik kan nu echt de badkamer niet meer zelfstandig doen dus blij dat man lief echt een goede hulp is..
verder is het idd zoals gezegd word bijhouden.
Ramen wil ik ook nog graag doen maar ja dat zien we van de week wel weer. Als het niet lukt is het ook prima.
Gewoon lekker beginnen, afstrepen en bijhouden! Zolang je je nu nog fit voelt!
2 jaar geleden
Reactie op melissilvain
Ben nu 33+2, alleenstaand en vind het met de bekken instabiliteit waar ik a ...
Ik ben ook alleenstaand. Mijn verloskundige heeft me aangeraden om via de gemeente (via de WMO) huishoudhulp aan te vragen ivm mijn bekken. Ik krijg nu 1 keer in de week 2,5 uur huishoudhulp.
2 jaar geleden
Reactie op MelissaTwinmom
Ik ben ook alleenstaand. Mijn verloskundige heeft me aangeraden om via de g ...
Aah handig! Mijn moeder woont in de buurt en werkt niet dus die komt gewoon af en toe helpen😊
2 jaar geleden
Ik heb laatst me koelkast gedaan alleen de deur nog even die rekjes, badkamer nog een keertje en voor de rest vind ik het wel best 🙈.. die kleine z,n kamertje even goed stoffen en stofzuigen alleen opmaken mag de kraamzorg doen anders weet ik het wel dan heb k het weer niet goed gedaan 🤣 zal zorgen dat er beddengoed voor haar klaar ligt.
2 jaar geleden
Reactie op jamie2807
Dacht al dat ik de enige was 😂. Respect hoor maar waar halen jullie die en ...
Mijn man 😂 hij is de gene met nesteldrang bij ons haha. Het zit in mijn hoofd maar denk vaak.. pff never mind. En het is alsof die mijn gedachten leest en met ideeën komt. Wel echt super blij dat het gedaan is. Huis voelt echt weer opgeruimd en schoon “als nieuw”. Kunnen we weer even vooruit 😂
Ik word door iedereen om ons heen beschuldigd van nesteldrang haha.. ze moesten eens weten😂
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Nou bij mijn eerste was ik heel fanatiek. Merk dat ik nu bezig blijf dus be ...
Ohja beddengoed. Meestal verschoont de kraamhulp dat tussendoor een keer. Ik heb er wel meer maar gebruik altijd dezelfde sochtends in de wasmachine droger en daarna maak ik het gewoon weer op maar dat is anders als dat je misschien in bed blijft liggen dus even een extra setje beddengoed wassen dat ligt dan zo lang in de kast beetje muf ofso..🙄
2 jaar geleden
Bij de vorige beviel ik met 38+5. Kortom, je weet niet wanneer je bevalt. Dus beter ben je gewoon klaar en kun je rusten 😅.