7 Reacties

één maand geleden

bij 6 maanden ( toen paste ze écht niet meer in haar wiegje ) haar kamer is naast die van ons maar het was wel een emotionele gebeurtenis! Misschien even wennen om zonder speentje te slapen. Wellicht makkelijker gezegd dan gedaan ☺️😘

één maand geleden

Bij ons vanaf de geboorte in eigen kamer en moet er soms 2 a 3 keer uit

één maand geleden

Hier vanaf 4 weken naar eigen kamer. Dit omdat ik constant wakker werd van kleine geluidjes terwijl hij sliep. Nu wordt hij idd de laaste tijd vaker wakker om de speen maar hij kan hem goed zelf in doen. Ik liep eerst wel 5 x per nacht. Nu steeds minder

één maand geleden

Vanaf 3 maanden op eigen kamer. Ik heb t geluk er vaker niet uit te hoeven dan wel 🙏 (ik klop af). Heb je een knuffeltje aan zijn speentje vast? Dat kan helpen bij het vinden ervan en weer in doen.

één maand geleden

Zolang ik er echt nog structureel uit moet ‘s nachts voor voeding of speentje oid laat ik mijn dochter bij ons op de kamer slapen. Ze sliep een tijdje door en toen wilde ik de overgang gaan maken, maar toen kwam er weer een sprongetje waardoor ze ineens weer vaker komt ‘s nachts. Hopelijk dus over een paar wkn. (Ze is nu 6,5 mnd)

één maand geleden

Onze dochter slaapt nog bij ons op de kamer. We zeggen al een tijdje dat we haar langzaam willen laten wennen aan haar eigen kamertje. Maar stiekem vind ik het heel fijn om haar bij ons op de kamer te hebben🙈 Onze dochter gebruikt inmiddels haar speentje niet meer. Daar had ze zelf opeens geen interesse meer in. Hebben jullie een glow in the dark speentje? Bij ons neefje heeft dat geholpen. Rond deze leeftijd (misschien iets ouder, zal beetje per kindje verschillen natuurlijk) kunnen ze vaak zelf het speentje terug in hun mond doen. En glow in the dark speentjes kunnen ze vaak iets gemakkelijker zelf vinden.

één maand geleden

Wij zitten ook op deze wip. Ze is al eens naar haar eigen kamertje geweest, maar na de prikjes en koorts hebben we haar terug gehaald en na wat onrustige weken slaapt ze daar dus nu nogsteeds. Overdag slaapt ze al wel op haar eigen kamer. Wij slapen beneden en zij boven. Ze vraagt 2 a 3 keer per nacht om haar speen. We gaan deze week denk ik wel over. Zo kunnen we het nog eindeloos uitstellen, maar ben er van overtuigd dat het ons allemaal ook rust gaat geven. Ze zal ook last hebben van ons als we draaien, snurken of naar de wc gaan. We hebben idd wel glow in the dark speentjes voor dan. Nog geen ervaring mee.