26 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op prettydutchie

Meid ik ben bijna 30 en slaap nog met mijn babyknuffel 😂
Nou daarom, knuffels prima. Maar je moet er ook zonder kunnen. Nu je dit zegt ken ik er nog een. Van 26 of 27 jaar. Zelfs als ze met haar werk op zakenreis moet, neemt ze haar knuffel van vroeger mee. Anders gaat ze niet mee en kan ze niet slapen. Vind dat wel heel ver gaan🙈. Maar dat is mijn mening💋

2 maanden geleden

Dank voor al jullie reacties. Heb gelijk een doekje gekocht waar je een speen aan vast kan maken, wat super handig is voor in de nacht! 9/10 keer liggen haar spenen dan namelijk op de grond 😅 Ik werd net wakker en ik kijk op de babyfoon, nou ik ben me bed uit gesprint naar dr kamer want ze lag op haar buik 😳 alles goed maar ben gelijk klaar wakker. Dit is de eerste keer dus schrok me rot net 😂

2 maanden geleden

Reactie op prettydutchie

Meid ik ben bijna 30 en slaap nog met mijn babyknuffel 😂
Als m’n man echt weg is, is ook hier het eerste wat ik pak een knuffel! Maar ligt sowieso in handbereik naast m’n kussen altijd. En normaal neem ik het ook mee op vakantie maar ik ben het vergeten. 🥹 Dus heb heel vaak dat ik dan de arm van m’n man pak (gleuf in bed dus echt omarmd slapen is vervelend nu haha).

2 maanden geleden

Hier een hydrofiele speendoekje en hydrofiele knuffeldoek. Zonder slaapt ze echt niet.😅 Ze legt de knuffel over haar hoofd en het speendoekje tegen haar wang aan.

2 maanden geleden

Reactie op Sproet

Als m’n man echt weg is, is ook hier het eerste wat ik pak een knuffel! Maa ...
Heel herkenbaar. Die van mij ook altijd in bed en mee als we op vakantie gaan! Als ik m vergeet zou ik ook echt even moeten slikken hahaha

2 maanden geleden

Hier 5,5 maand en sinds een paar dagen slaapt ze met haar armen uit de puckababy en dus eindelijk met een knuffeldoekje. Veeg me op hoor, ik vind dit zo schattig 🥹