6 Reacties

4 maanden geleden

Onze meid die heeft ook behoefte aan fruithapjes loopt eigenlijk met alles voor dus we zijn ook al begonnen en ze vind het leuk. Ze is bijna 4 maanden maar zijn vorige week al begonnen

4 maanden geleden

Hoii!! Ikzelf niet omdat mijn dochtertje 3 weken te vroeg geboren is en ik het spannend vond. Maar een vriendin van mij is wel met 3 maanden en een paar weken begonnen met oefenhapjes! Ze merkte dat hij eraan toe was en dat is hartstikke goed bevallen. Hij is nu 7 maanden en is ook met het andere eten zoals broodjes en van die mais chips eerder begonnen met 5 maanden en weer een paar weken! Doe wat goed voelt, jij kent je kindje het beste😘😘

4 maanden geleden

Reactie op Angie02

Onze meid die heeft ook behoefte aan fruithapjes loopt eigenlijk met alles ...
Ja ons zoontje ook haha. Beviel het meteen?

4 maanden geleden

Reactie op ash28

Ja ons zoontje ook haha. Beviel het meteen?
Ja wij hadden eerst een potje met drie verschillende smaken die vond ze niet zo toen hebben we banaan gehaald en die vond ze eigenlijk wel meteen lekker zo maar wortel proberen ben benieuwd 🤣

4 maanden geleden

Met onze zoon 3 jaar terug begonnen we toen hij 3 maand was omdat hij heel veel interesse toonde in ons eten. Onze dochter nu bijna 4 maanr toont ook al een tijdje interesse in ons eten dus binnenkort gaan we ook bij haar beginnen 😇

4 maanden geleden

Heb het zojuist geprobeerd. Hij reageerde erg goed:) bedankt voor de reacties