8 Reacties

4 maanden geleden

Wij zetten elke avond een ui in stukken naast het bed.. kun je nog proberen

4 maanden geleden

Midden in de nacht word hij vaak wakker door hoestbuien

4 maanden geleden

- Ui in de buurt van t bedje - Verdamper/diffuser met tijm of eucalyptus olie - Ramen open - Neusspray (doe je al) Sinds ik dit doe bij mijn zoontje hoef ik nooit meer zn puf te gebruiken

4 maanden geleden

Reactie op Gerdian

- Ui in de buurt van t bedje - Verdamper/diffuser met tijm of eucalyptus o ...
Bedoel je overdag de ramen open zodat het verfrist of in de nacht? Lijkt mij in de nacht koud en ben dan bang voor tocht

4 maanden geleden

Buiten wat er al genoemd is, verschoon ik altijd extra vaak het beddengoed😊 ook als we zelf ziek/verkouden zijn

4 maanden geleden

Zie mijn topic over kinkhoest. Buitenom het hoesten wat begon met verkouden zijn en vastzittend slijm geen symptomen van ziek zijn. Lees het even, misschien heb je er iets aan!

4 maanden geleden

We hebben nog xylometazolyne van de kinderarts gekregen speciaal voor baby’s kan je max 7 dagen gebruiken. Uiteindelijk 2 pufs gekregen een voor als hij heel erg benauwd wordt werkt direct en een ander voor onderhoud elke dag een a 2 puffs maar die doen we niet meer. Ik had zelfs een vernevelaar gekocht voor mijn oudste zoon en je kan proberen te vernevelen met zoutoplossing dan komt het beter terecht in de longen (dieper dus). We kregen ook medicatie van mijn huisarts uit Venezuela voor om de vernevelaar maar dat geven ze hier niet zo snel . Ik vind belangrijk of dat a thee de hand te hebben aangezien mijn kinderen allergisch zijn en vaak verkouden met luchtweg en oorontekingen. De puf zou je kunnen vragen als de hoest lang aanhoudt. Succes !

4 maanden geleden

Ik heb gelezen dat kinkhoest er in opkomst is dus dat is wel even een ding om in de gaten te houden.