4 Reacties

4 maanden geleden

Ik zou zeggen koop een pot Pepti en probeer het gewoon. Zo stonden wij er ook in en had meteen een ander kind. Inmiddels vergoed gekregen en toevallig vandaag de eerste test dag gehad om te kijken of ze alweer tegen koemelk kan

4 maanden geleden

Nou ja wat is dat voor onzin! Gewoon blijven hameren op een doorverwijzing. Tegenwoordig zijn de meeste artsen google artsen. Laat je baby extra controleren! Je weet het nooit. Beter te veel controle dan dat ze iets hebben gemist

4 maanden geleden

Beste Mama, Ook ik zit in precies dezelfde situatie.. alleen heb ik wel een doorverwijzing naar de kinderarts gehad, maar geloof me zelfs die zeggen hetzelfde als de huisarts en CB. Mijn dochter geeft ontzettend veel over in bogen en drinkt flesjes niet helemaal op. Ik ben continue bezig met doekjes,slabbertjes en kleding vervangen en niet alleen die van haarzelf maar ook van mij. Ik loop al4 maanden sinds de geboorte van mn dochter als een zwerver rond. Zelfzorg gaat zo moeilijk want heb nog een van 16 maanden rondlopen. Een partner die het zo moeilijk vindt te accepteren dat dochter zoveel huilt en onrustig is en er niet mee kan omgaan. Familie en netwerk die niet veel kan ondersteunen door evt. afstand. noem maar op… dat terzijde mijn dochter is ook erg onrustig en ontroostbaar en telkens aan het huilen. Zo ontzettend pittig want je bent 24/7 bezig en “aan” voor je kleintje. Ook ik heb jbpm, nexium (maagbeschermers) en lactulose voor ontstopping gebruikt en gebruik alles nog behalve de jbpm. Aangegeven dat ik ook het vermoeden heb van koemelk en of ze dat willen testen, maar nee hoor geen uitslag is geen koemelkallergie dus nee geen test. Dat is volgens de kinderarts minste wat er aan de hand zou kunnen zijn. Ik ben het zat en moe en uitgeput van hier tot tokio! heb besloten om zelf koemelkvrije voeding te halen kosten wat het lost om zelf uit te proberen hoe ze daar op gaat reageren. Mocht ik een heel ander kind voor terug krijgen alleen maar goed, zo niet dan moet ik accepteren dat zij een kindje is die veel huilt en onrustig is🤷‍♀️. Ik ben nu vooral veel aan het lezen en onderzoeken welke kunstvoeding ik kan aanschaffen. mocht dat geen baat hebben is mij aller laatste hoop de osteopaat en anders acceptatie… kortom, wij zijn niets opgeschoten met een doorverwijzing naar de kinderarts. Het enige wat ik van alle professionals hoor is “och wat sneu dat ze overgeeft en huilt maar dat doen meerdere baby’s. Het heeft niet altijd een oorzaak. het hoort er bij hoor”. zorgverzekering wordt volop betaald maar om de goede zorg te kunnen ontvangen moeten we bijna gaan smeken voor een onderzoek 😰😠

4 maanden geleden

Hoi, misschien kun je eens een afspraak maken bij een osteopaat of manueel kinder therapeut. Uit welke omgeving kom je? Het komt goed 🩵