9 Reacties

2 jaar geleden

Ik durf niet eens seks te hebben ben nu 6 weken en 1 dag zwanger

2 jaar geleden

Een beetje een gekke vraag, maar ben je tot een hoogtepunt gekomen? Dan trekt je baarmoeder samen en kan dat ook die buikpijn geven. Mij geeft dat echt best wel heftige buikpijn, echt een soort menstruatiepijn.

2 jaar geleden

Een beetje een gekke vraag, maar ben je tot een hoogtepunt gekomen? Dan tre ...
Nee dat niet eens. Misschien dat het toch te maken heeft met spanning die er dan op staat? Heb echt geen idee

2 jaar geleden

Heb hier helaas ook ervaring mee! Ik heb altijd sowieso al problemen gehad daar beneden, dus was er niet zo verbaasd over dat het nu weer pijn deed. Wel merk ik dat het aan de binnenkant helemaal dik/opgezet is sinds ik zwanger ben. Weet niet of dit normaal is, dus binnenkort even navragen, maar denk dat het daardoor ook wat pijnlijk is bij mij..

2 jaar geleden

In de beginfase van zwangerschap gaat je baarmoeder zich aanpassen en zwelt deze een beetje op.. ook kan je 'bandenpijn' voelen.. dat zijn de spieren rondom je baarmoeder die zich aan het aanpassen zijn.. het is dus helemaal niet gek om die spanning te voelen.. ik raad iedereen aan gewoon zachtjes te vrijen en lekkere olien te gebruiken.. te masseren en rustig aan te doen.. het is heel belangrijk ook om intiem te zijn.. en dat hoeft ook niet perse met penetratie

2 jaar geleden

Reactie op Ilse02

Heb hier helaas ook ervaring mee! Ik heb altijd sowieso al problemen gehad ...
Dat is extra vervelend als je altijd al problemen hebt, alsnog niet minder vervelend natuurlijk. Ik heb het normaal nooit, vandaar dat het nu zo opvallend was馃槄

2 jaar geleden

Ik heb de laatste paar keren ook veel pijn gehad. Niet de baarmoeder maar echt de vagina. Laatste keer (met 6.2) ging wel lekker :)

2 jaar geleden

Je baarmoedermond is gekanteld en iets naar beneden gericht waardoor die super gevoelig is. Daarom kan seks op bepaalde standjes pijn doen. Straks, als je wat langer zwanger bent en je krijgt een orgasme, heb je kans op harde buiken door de samentrekking.