8 Reacties

6 dagen geleden

Ik herken het helemaal!! Ik was dan in mn zwangerschap veel ziek 😮‍💨 en indd de vriend gaat vrolijk verder met het leven en wij moeders kunnen bijna nooit ergens heen zonder baby! Ik werk dan wel 3 dagen in de week heerlijk er even op uit maar dat is een verplichting heb al weet ik veel hoelang al niks voor mezelf gedaan zonder kinderen, ja vanochtend naar de kapper maarja dat is ook weer anders...

6 dagen geleden

Reactie op MamaEP

Ik herken het helemaal!! Ik was dan in mn zwangerschap veel ziek 😮‍💨 en i ...
Ja godverdomme ik vind het zo oneerlijk. En tegelijkertijd gun ik het m'n vriend echt hoor. Hij kan er ook niks aan doen. Maar ik ben normaal nooit ziek. Ik eet gezond en ben echt super oplettend op wat ik eet. Ja af en toe lekker een wijntje of iets lekkers. Maar dat zou me niet ziek moeten maken. Ik weiger het ook te accepteren merk ik. Dat ik godvergeten WEER op bed lig. Weer kut te voelen terwijl ik zo graag eruit wil, lekker van het weer genieten met m'n vriendinnen op het terras. Wat ook de planning was eigenlijk!!!

6 dagen geleden

Herken niet het vele ziek zijn. Maar wel gebrek aan sociaal leven. Mijn verlof eindigt deze week en heb dus 8,5 maand alleen voor onze dochter gezorgd (als mijn vriend aan het werk was) zonder vangnet. Ik woon namelijk in het buitenland en heb geen vrienden of familie hier. Mijn vriend is naar bruiloften, doopfeestjes, vrijgezellenfeest etc geweest en ik bleef al maar thuis omdat onze dochter een flesweigeraar is en alleen de borst wil, en ze ook nog eens een hele slechte slaper is (niet in de kinderwagen slapen oid). Ik ben lichamelijk helemaal op en mentaal gebroken. I feel you🥺❤️‍🩹

6 dagen geleden

Geen herkenning in t ziek zijn maar hemel m’n wereld is zo klein geworden. Heb geen rijbewijs en nog niet de juiste fiets om te fietsen dus alles moet op loopafstand. Luna slaapt alleen in haar bed dus kan maar maximaal een wakkertijd van 2,5 weg maar tegen de tijd dat je de deur uit bent is er al vanaf uit bed halen een uur voorbij. Dutjes overslaan is drama dus leef in m’n huis en een rondje wandelen buiten maar daarna houd t wel op 🥲

4 dagen geleden

Ik herken het, 3 weekenden achter elkaar ziek geweest. Griep, buikgriep, flinke huidinfectie van jacuzzi. Zat er ook ff doorheen.. 2 van de 3 weekenden waren we in vakantiepark dus alleen maar op bed gelegen daar

3 dagen geleden

Ik herken dit ook zo erg!! Ook de frustratie erover. Ik wil zo graag m’n leven weer wat meer inrichten zodat ik ook aan mezelf toekom, kan sporten, vriendinnen kan zien. En m’n man en ik verdelen het wel, zo hebben we bijvoorbeeld afgesproken dat hij altijd woensdagavond voor zichzelf heeft en ik de donderdagavond, maar in de praktijk gebruik ik al m’n “eigen tijd” om te slapen en te herstellen van weer het volgende virus. En omdat je eigenlijk geen tijd hebt om uit te zieken blijft t steeds maar sluimeren, en blijf ik steeds ontevreden over hoeveel ik doe met mn leven. Zo klote. En ondertussen word ik steeds bozer op mijn man, omdat hij nooit ziek is en wel leuke dingen doet.

2 dagen geleden

Hey , dit is zo herkenbaar bij mijn 1e kindje. Ben je misschien gestopt met borstvoeding? Ik had daar door dat ik steeds ziek werd. Had toen ook een zware bevalling gehad. En het herstel ging moeizaam en ik was continu verkouden. Ik begreep het niet en mijn werkgever .. had zelfs toen gezegd dat ze niet op deze manier op mij konden rekenen. Rust je ook goed? Misschien even binnen blijven als je ziek bent.❤️

2 dagen geleden

Ik zit nu ook met een 6 maanden vaginale infectie lijkt beter te gaan steeds maar is gewoon aanwezig. Verder is mijn schildklier nu echt vervelend als ik beweeg lijkt het net of mijn keel dicht zit. Dit is allemaal door de hormoonschommeling. Ik zou ook zo graag willen sporten en mij top willen voelen. Maar dat is dus niet echt het geval 😕