20 Reacties

2 jaar geleden

Mijn kraamzorg werkt niet met aerosleepmatrassen. Mocht de kruik gaan lekken of de kleine doorlekken in z’n slaap, kan door de lucht in het matras de vloeistof niet opnemen en gaat dat dus richting de baby. Met urine niet zo heel erg, maar met warm kruikwater wil je dat liever niet

2 jaar geleden

Bij de outlet winkels zag ik laatst dat ze losse matrasjes verkopen voor co sleepers. Had nagevraagd en die zijn gewoon veilig. Onze co sleeper bevat al een matrasje en die is ook veilig. Je kan het altijd navragen bij de winkel mocht je twijfels hebben!

2 jaar geleden

En inderdaad, zolang het geen aerosleep is!

2 jaar geleden

Geldt dat aerosleep ook voor ledikantjes?

2 jaar geleden

Reactie op Klaymore

Bij de outlet winkels zag ik laatst dat ze losse matrasjes verkopen voor co ...
Welke winkel waren dit? En welke merken matrassen, heb je enig idee?

2 jaar geleden

Reactie op ananonoie

Jaa, zoals ik begreep wel. Wij hebben het zekere voor het onzekere genomen en een matrasje van de Ikea gekocht

2 jaar geleden

Reactie op ananonoie

Ja voor het bedje zelf werd dit mij ook afgeraden in verband met als een kruik per ongeluk lekt, dan blijft er een plas water staan waar dan je baby in ligt. Je baby kan er zelf nog niet uit rollen op opstaan namelijk. Ik heb mijn co sleeper gehaald bij outlet van Asten in Tilburg, maar ze hebben ook een webshop!

2 jaar geleden

2 jaar geleden

Aerosleep laat ook teveel lucht door waardoor de baby niet goed warm blijft, dit was ik nog vergeten toe te voegen :)

2 jaar geleden

Ik zou zelf dus echt hebben gedacht dat aerosleep juist een van de veiligste matrasjes is!!

2 jaar geleden

De matras moet vooral de juiste maat hebben zodat de baby er niet naast kan rollen. En een harde matras is beter dan een zachte. Maar ik denk dat er ergens wel artikels over bestaan.

2 jaar geleden

Reactie op Annickd

Mijn kraamzorg werkt niet met aerosleepmatrassen. Mocht de kruik gaan lekke ...
Een lekkende kruik in een baby bedje is nooit goed of dit met aerosleep is of niet🫡. Aerosleep heeft vaak ook matjes wat je er oplecht die kan je er evt ook af halen als je geen kruik meer gebruikt. Die hebben wij namelijk alleen de eerste week gebruikt. Daarna kan je het matje er prima opleggen. Als je kindje wel.op de buik slaapt of op de zij is een aersleep heel prettig omdat het goed door ademend. Hier nooit geen problemen gehad.

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Een lekkende kruik in een baby bedje is nooit goed of dit met aerosleep is ...
* op legt

2 jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Een lekkende kruik in een baby bedje is nooit goed of dit met aerosleep is ...

2 jaar geleden

Je hebt tegenwoordig ook van die warmte zakken ipv kruiken dus dat kan nooit gaan lekken qua warm water.

2 jaar geleden

Oja slim.

2 jaar geleden

Dit gaat dan weer over ledikantjes volgens mij. Maar wel interessant :)

2 jaar geleden

Reactie op ananonoie

Dit gaat dan weer over ledikantjes volgens mij. Maar wel interessant :)
Helemaal onderaan ook over matras en andere accessoires in/rond bed