20 Reacties
2 jaar geleden
Mijn kraamzorg werkt niet met aerosleepmatrassen. Mocht de kruik gaan lekken of de kleine doorlekken in z’n slaap, kan door de lucht in het matras de vloeistof niet opnemen en gaat dat dus richting de baby. Met urine niet zo heel erg, maar met warm kruikwater wil je dat liever niet
2 jaar geleden
Reactie op ananonoie
Geldt dat aerosleep ook voor ledikantjes?
Ja voor het bedje zelf werd dit mij ook afgeraden in verband met als een kruik per ongeluk lekt, dan blijft er een plas water staan waar dan je baby in ligt. Je baby kan er zelf nog niet uit rollen op opstaan namelijk. Ik heb mijn co sleeper gehaald bij outlet van Asten in Tilburg, maar ze hebben ook een webshop!
2 jaar geleden
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/matrassen/matras-co-sleeper
Deze zijn speciaal voor co sleepers!
2 jaar geleden
De matras moet vooral de juiste maat hebben zodat de baby er niet naast kan rollen. En een harde matras is beter dan een zachte. Maar ik denk dat er ergens wel artikels over bestaan.
2 jaar geleden
Reactie op Annickd
Mijn kraamzorg werkt niet met aerosleepmatrassen. Mocht de kruik gaan lekke ...
Een lekkende kruik in een baby bedje is nooit goed of dit met aerosleep is of niet🫡. Aerosleep heeft vaak ook matjes wat je er oplecht die kan je er evt ook af halen als je geen kruik meer gebruikt. Die hebben wij namelijk alleen de eerste week gebruikt. Daarna kan je het matje er prima opleggen. Als je kindje wel.op de buik slaapt of op de zij is een aersleep heel prettig omdat het goed door ademend. Hier nooit geen problemen gehad.
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Een lekkende kruik in een baby bedje is nooit goed of dit met aerosleep is ...
2 jaar geleden
Je hebt tegenwoordig ook van die warmte zakken ipv kruiken dus dat kan nooit gaan lekken qua warm water.
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Oja slim.
2 jaar geleden
Dit gaat dan weer over ledikantjes volgens mij. Maar wel interessant :)
2 jaar geleden
Reactie op ananonoie
Dit gaat dan weer over ledikantjes volgens mij. Maar wel interessant :)
Helemaal onderaan ook over matras en andere accessoires in/rond bed