11 Reacties

één maand geleden

Check eerst of het idd wel evht t nummer van je zusje is. had direct bij m'n zusje op de stoep gestaan. Laat maar lezen ! Mannen liegen 🤔 ik weet niet hoe je band is met je zusje. Maar als dit waar is; ik was d'r in de haren gevlogen en had hem het huis uit gezet.

één maand geleden

1. Het is niet normaal dat je man op deze manier appt met een andere vrouw. Laat staan je zusje....wtf. 2. Hoezo laat je je dochter met je man meegaan? Hij is blijkbaar niet te vertrouwen. Het is goed om eerst aan het vertrouwen te werken. Ik zou mn kind echt never meesturen

één maand geleden

Ah lieve mama wat heftig dar je dit ontdekt hebt. Heb je hier al over gesproken met je man en zusje?? En als jij je niet oké voelt je dochter mee te laten gaan, zou ik het niet doen! Je zit zo vol met emoties nu, dat kan je er niet bij hebben ❤️

één maand geleden

Mee eens met alle onderstaande reacties! Ik ben gestopt met werken, omdat mijn man met ons zoontje niet te vertrouwen is. Hij nam hem mee in de auto zonder autostoeltje, omdat hij zin had ik bepaald eten wat ie 20km verderop via snelweg ging halen. Hij was al maar 5x alleen met hem geweest ( alleen de 5x dat ik werkte). Na dat incident twijfel ik om bij m weg te gaan. Nu laat ik onze zoon niet met hem alleen. Als je er geen goed gevoel over hebt zou ik je dochter zeker niet meegeven! En als je zusje dit appt met je man... ik zou hem indd het huis uit zetten. En ik mag hopen voor je zusje dat ze niet gereageerd heeft.

één maand geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Mee eens met alle onderstaande reacties! Ik ben gestopt met werken, omdat ...
Helaas ging ze er op in

één maand geleden

Reactie op Tamara2826

Helaas ging ze er op in
Ik was hem helemaal de pan uitgeklapt!!

één maand geleden

Reactie op Tamara2826

Helaas ging ze er op in
Afschuwelijk. En dat van mensen die zo dichtbij je staan.. Wat bezielt hun. Heel veel sterkte

één maand geleden

Wow! Ik weet niet goed wat ik moet reageren, maar wil je wel veel sterkte wensen in deze situatie!!! 😘

één maand geleden

Jakkes! Wat heftig man. Hoe gaat het nu met jou en de hele situatie?

23 dagen geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Mee eens met alle onderstaande reacties! Ik ben gestopt met werken, omdat ...
Zonder autostoeltje? Hoe lag je zoon dan in de auto? Los op de achterbank??

23 dagen geleden

Reactie op Rosiex1234

Zonder autostoeltje? Hoe lag je zoon dan in de auto? Los op de achterbank?? ...
Nee een vriend reed en mijn partner zat achterin met mijn zoon op de borst in slaap vallend, billen in de gordel. Ik was hier niet van gediend.