9 Reacties
vorige week
Ik volg mee, onze dochter wordt 29 januari 2 en ik heb een voorlees boek, en dat make up tafeltje van de action. Maar mensen vragen t aan mij maar heb werkelijk geen idee wat te zeggen... 馃檲
vorige week
Ik heb wat puzzels op t lijstje, knutselspullen, pyjama, cadeaubonnen, geld voor haar spaarrekening. Zou ook vast vooruit denken voor speelgoed voor de zomer (watertafel, zandbak, spulletjes voor in de zandbak etc). Stepje/loopfiets. Vind het ook lastig, want ze heeft met sinterklaas en kerst weer zoveel gekregen van opa's/oma's en tantes 馃槄
6 dagen geleden
Ik heb onder andere een loopfiets gevraagd voor m鈥檔 zoontje die 6 februari 2 wordt. Ook stapeltoren want hij vind nu helemaal leuk om te bouwen/stapelen en ook praatkaarten/voorleeskaarten van delay heb ik op zijn lijstje gezet!
6 dagen geleden
Wij gaan inderdaad voor loopfietsjes (lieve opa en oma), ze krijgen beide een mooie pop van andere opa en oma en ze vinden de Brio treinbaan echt super leuk om mee te spelen. Daar hebben we al veel van, maar ter aanvulling lijkt het me leuk dat ze bijvoorbeeld een boerderij kunnen bouwen, dus vraag ik boerderijdieren van Schleich.
Verder een balans/stapel-spelletje, prentenboeken, dat soort dingen.
Het boomgaard spel van Haba en we geven zelf een speelgoed fotocamera.
En ze vinden plaatjes kijken en benoemen leuk, dus iets van memory of kwartet van nijntje.
Ook erg blij met de Bygge blokken set, al kregen we die een jaar geleden. Blijft een aanrader.
Speelkeukentje is ook een hit.
2 dagen geleden
Voor kids die voor Pasen jarig zijn. Bij de Action ligt een vilten ei met losse elementen 2 eu.
Zoon lief heeft hem al gezien en benoemde de dieren al die op de doos stonden.
Toen ik zei ja das een ei zei ie mmmm
Verder bezempje en hand veger voor kids ook bij de Action.....althans rond de Sint tijd..
.
Dingen met irritante geluiden馃ぃ馃ぃ馃ぃ alleen daar ben ik niet blij mee