Hallo,
Heeft iemand echt goede tips voor een baby die verkouden is.
Heb het volgende geprobeerd.
Het bedje staat omhoog, ui op z'n kamer, neusspray maar niks lijkt te helpen hoor het slijm als hij ademt. Vind het zo sneu.
Echt sneu :( vond het ook echt moeilijk om mijn baby zo te zien. Als ze dronk gaf ze alles na een paar minuten ook over door al het slijm.. ik heb eigenlijk alles wat jij hierboven deed ook gedaan.. voor de rest was het echt afwachten tot het overging duurde ongeveer 5 dagen voor het iets beter werd
Beterschap voor je kleine baby♥️
Ik heb deze gekocht bij de apotheek om het neusje leeg te halen, is even wennen hoe het goed lukt maar als je het eenmaal onder de knie hebt werkt het top
Dokter raadde bij ons deze aan aangezien neusspray niet diep genoeg in de holtes komen.
Verder zoveel mogelijk omhoog houden dat ze meer lucht krijgen.
Hier ook al 2 weken verkouden. Wij slurpen z'n neus leeg met een neuspeer en het slijm in de keel gooit hij er vaak uit als hij op z'n buik ligt. Dat doen we dus wat vaker.
Hopelijk is je kindje snel weer opgeknapt!
zielig! hier laatst ook. extra slokjes drinken gegeven en met zo’n pipetje haar neusje leeg gezogen. ook zoutoplossing gebruikt en matrasje inderdaad verhoogd. en extra knuffels! beterschap!!
Gelukkig heeft een buurvrouw deze voor me te leen kan het ook alleen met wa ...
Zoutoplossing geeft het juiste effect. Opend en reinigt de holtes. Ik heb deze toen op tiktok gevonden en sindsdien maak ik de zoutoplossing zelf. Beetje opwarmen en klaar voor gebruik.
https://vm.tiktok.com/ZIJnGpFa8/