26 Reacties

4 maanden geleden

Geef je borstvoeding? Ik heb laatst gehoord dat een druppeltje borstvoeding in de neus schijnt te helpen net als bij een ontstoken oogje. Geen ervaring, maar misschien het proberen waard.

4 maanden geleden

De neus reiniger van otrivin is echt top om de snot er uit te zuigen die diep in de neusholtes zitten. Dat neuspeertje werkte niet zo goed bij ons die zuigt eigenlijk minimaal. Zoutoplossing en we kregen van de arts xylometazoline (moet wel op recept omdat ze nog klein zijn dus is de samenstelling anders dan op de Kruidvat enz) dat kan maar een paar dagen gebruikt worden maar heeft geholpen om de snot wat dunner te maken zodat hij het kon ophoesten. Bij ons zoontje hoorde je de snot ook in zijn borst kast toen kregen we een pufje.

4 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

De neus reiniger van otrivin is echt top om de snot er uit te zuigen die di ...
Wij gebruiken die ook maar ben elke keer zo bang om te hard te zuigen... heb jij dat ook? Onze kleine man vind het ook helemaal niet leuk begint elke keer hard te huilen... op het doosje staat constante luchtstroom maar dan krijg ik er niks uit dus probeer dan elke keer maar wat kortere... heb jij nog tips hoe je dit doet?

4 maanden geleden

Reactie op KMdV1993

Wij gebruiken die ook maar ben elke keer zo bang om te hard te zuigen... he ...
Eerst water oplossing zodat de snot loskomt en dan 5 min later of 10 min later pas gaan zuigen ik leg hem in bed of mijn vriend hout hem vast en leid hem af met een knuffel of zo ik probeer het te doen voor de voeding zodat als die begint met huilen ik gelijk flesje kan geven om hem te troosten

4 maanden geleden

Hebben ze bij jullie ook last van vastzittend slijm in de keel? Wat doen jullie hier tegen

4 maanden geleden

Reactie op Vrilub

Hebben ze bij jullie ook last van vastzittend slijm in de keel? Wat doen ju ...
Water oplossing en als je bv geef vaker aanbieden …