11 Reacties
2 maanden geleden
Hoi!
Ik heb helaas geen tips… maar wel een soortgelijk verhaal.
Ik geef bv en sinds vorige week zaterdag krijgt ze de voeding van 15u Nutrilon 1. 165cc krijgt ze niet eens op. Dus ze krijgt sinds donderdag maar 135cc (drinkt ze ook niet leeg, soms maar 50cc) Sinds woensdag is ze erg verkouden + hoesten (gebruik alleen zoutoplossing) en sinds vrijdag spuugt ze na dat beetje kunstvoeding alles weer uit (ze moet van de kunstvoeding hoesten lijkt het wel)
Fruit en groente eet ze inderdaad ook goed.
Weet ook even niet meer zo goed wat te doen
2 maanden geleden
Reactie op Roambr
Bij ons hielp de combinatie van zoutoplossing in spray , luuf en een ui doo ...
ja de zoutoplossing hebben we vandaag ook gedaan.. goed idee van de ui dank je wel, we gaan deze nacht afwachten en eventueel dan de ui proberen.
2 maanden geleden
Reactie op sn1993
Hoi!
Ik heb helaas geen tips… maar wel een soortgelijk verhaal.
Ik geef ...
gek eigenlijk e. onze dochter dronk altijd in de ochtend 210ml door de dag 180ml. nu drinkt de in de ochtend met moeite 180ml en door de dag maak ik nu 150 waarvan ze idd maar 50ml van drinkt. heb er deze keer voor de eerste keer een papje van gemaakt zodat ze toch iets meer binnen heeft als dat goed is weet ik niet. maar niets drinken lijkt me nog slechter?
ja wij zijn overgeschakeld van Nutrilon a.r. 1 naar de gewone Nutrilon 2 heeft het misschien hiermee te maken? ik weet het niet.
maar heb ondertussen de Nutrilon a.r. 2 maar besteld deze dronk ze wel, dus ja eens testen als dat idd beter gaat.
2 maanden geleden
Reactie op bibi93
Onze dochter was ook verkouden, kwam er niet door.. Na 2,5 week naar ha. Ne ...
ja wij waren gisteren naar de apotheek van wacht geweest en ze wouden ons niets meegeven ze hadden gezegd zolang ze geen koorts heeft gaan we jullie niets mee geven en ook omdat ze door de dag nog even levendig is willen ze ons niets mee geven.. maar ik heb de tip met het ajuin geprobeerd en dat heeft toch al goed geholpen het is nu 7u41 en ze is nog steeds aan het slapen, waar ze de dagen ervoor al om 5u30 wakker was en nietmeer wou slapen.
2 maanden geleden
Hier hetzelfde verhaal, bij ons werkte luuf heel goed. Insmeren op de borst en onder de voetjes. Doordat ze het inademen, opent de luchtweg en zit het slijm niet meer vast. Vannacht weer twee keer ruit gemoeten, maar na het smeren van luuf sliep hij door 🙌🏼
Wat ook kan helpen, hete douche aanzetten en in de badkamer staan in de stoom(dus niet onder de douche zelf!) de stoom opent de luchtwegen ook.
Succes en hopelijk gaat het gauw beter met jullie dochter 🍀♥️
2 maanden geleden
Reactie op Simone MA
Hier hetzelfde verhaal, bij ons werkte luuf heel goed. Insmeren op de borst ...
dank je wel, ik ga nog even afwachten tot morgen endan bel ik onze kinderarts van het ziekenhuis.
net nog naar onze huisarts gebeld maar ze zegt zolang ze geen koorts heeft en goed eet moet je niet komen.
deze morgen rond 8u een flesje van180ml gemaakt waarvan ze maar 30ml heeft van gedronken, dus ik dacht ik ga haar een eike bakken met avocado dit eet ze heel graag hier had ze ook maar 3 lepeltjes van gegeten en wou ze terug slapen.. dus ja even afwachten als ze vandaag slecht eet ga ik wel bellen, ik wil het niet laten verergeren.