6 Reacties

Ik ben ook begonnen met werken toen onze 1e zoon 5 maanden oud was. desondanks ik thuis werk en mijn man ook vond ik het nog vrij zwaar om weer aan het werk te gaan en het besef dat het echte leven van werk en een gezin gaat beginnen. Onze zoon gaat niet naar de crèche dus dat is wel een voordeel. Gelukkig was mijn werkgever ook heel meedenkend (ik doe namelijk call service) hij heeft mij een andere positie gegeven zodat ik hooguit maar 1 of 2 telefoontjes op de dag krijg en mocht de kleine man mij nodig hebben dan kan dat zonder problemen onder mijn werktijd. Zoals mijn baas zegt de kleine staat boven je werk

3 maanden geleden

Reactie op Teddybeertje2023💖💙🍀

Ik ben ook begonnen met werken toen onze 1e zoon 5 maanden oud was. desond ...
Wat een fijne werkgever heb je! Heel herkenbaar dat het lastig is. Ik vind het soms wel even fijn om even naast de rol als mama ook even aan het werk te zijn. Dit is voor iedereen natuurlijk verschillend. Ik werk ook veel thuis. Mijn oudste ging 4 dagen naar de opvang en soms paste mijn moeder of schoonmoeder dag 5 op als ik niet vanuit huis kon werken. Gelukkig heeft corona hier verandering in gebracht en is thuiswerken nu heel normaal. Waardoor mijn twee jongste kindjes niet meer “fulltime” naar de opvang/oppas gaan.

3 maanden geleden

Wat lekker dat je nog verlof hebt! Ik ben inmiddels weer aan het werk en zag er echt meeeega tegen op. Had er slapeloze nachten van - en die had ik al vanwege nachtvoedingen 😂. 24/7 in de babybubbel (is mijn eerste kindje) en dan ineens weer werken. Ik heb dat toen ook uitgesproken op mijn werk en heb veel steun gekregen! Nu ik weer in het ritme zit, vind ik het wel weer fijn. Ik merk dat ik nu extra genieten van de tijd die ik dan met mijn dochtertje ben 😊

3 maanden geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Wat lekker dat je nog verlof hebt! Ik ben inmiddels weer aan het werk en za ...
Wat fijn om die herkenning te horen. Goede tip ook om het bespreekbaar te maken. Mag ik vragen hoeveel dagen je werkt?

3 maanden geleden

Reactie op Marilynnnnnnn

Wat fijn om die herkenning te horen. Goede tip ook om het bespreekbaar te ...
Ik ben begonnen met 3 en werk er nu 4 (partner ook)

3 maanden geleden

Heel herkenbaar! Voor ons is het ons tweede kindje en ik zag er ook als een berg tegenop. Nu besloten om voorlopig thuis te blijven, we hebben de luxe dat dat kan dus heel fijn. Maar ik snap je gevoel heel goed..