17 Reacties

2 jaar geleden

Weet niet of je keer naar Sligro of Makro kan (via via misschien), maar daar hebben ze hele leuke chocolaatjes met muisjes of inderdaad baby shaped traktaties voor grote groepen.

2 jaar geleden

Een grote pot drop met een kaartje erbij “Het zit D’ROP! Nu ga ik genieten van mijn verlof” 👍🏻

2 jaar geleden

Reactie op herderbloem

Een grote pot drop met een kaartje erbij “Het zit D’ROP! Nu ga ik genieten ...
Dit ga ik toevallig doen dit jaar… 😁 erg toepasselijk ook want bij ons eten ze alleen maar drop 🤣. 3 jaar geleden bij m’n eerste had ik n grote pot met kit kat met daaraan n kaartje; I have a break; you all have KitKat 😃.

2 jaar geleden

Ik had bij de vorige allemaal roze snoep gekocht en bakjes neergezet met de tekst: snoep gaat naar je hart, niet naar je dijen.. 🤭. Dit keer doe ik dat weer denk ik..want ook hier 60 man in dienst.

2 jaar geleden

wat een leuke ideetjes allemaal, Misschien stomme vraag, mijn 1ste zwangerschap, maar is een traktatie gebruikelijk bij het met verlof gaan? :)

2 jaar geleden

Dit had ik bij mijn eerste zwangerschap gedaan. Ook zo rond de 40 collega’s. Wil eigenlijk nu wel iets anders doen. Dus leuk om hier ideeën op te doen!

2 jaar geleden

Reactie op femkesth (Moderator)

wat een leuke ideetjes allemaal, Misschien stomme vraag, mijn 1ste zwangers ...
Nee hoor... Ik vond het wel grappig.

2 jaar geleden

Ik heb het nog nooit gedaan, maar vind t wel leuk idee nu haha

2 jaar geleden

Reactie op Nienke96

Dit ga ik toevallig doen dit jaar… 😁 erg toepasselijk ook want bij ons ete ...
Miss dat ik die uitspraak even ga lenen 🙈 leuk idee!

2 jaar geleden

Reactie op Britterbal

Miss dat ik die uitspraak even ga lenen 🙈 leuk idee!
Vooral doen. Het zag er ook mega leuk uit; heb nog een foto van destijds!

2 jaar geleden

Bij ons wordt het niet gedaan, dus wordt het ook niet verwacht. Vind het best leuk, maar ben niet meer op kantoor voor mn verlof, dus wordt m sowieso niet voor mij 😛 Although, als het lukt werk ik nog 1x extern, misschien is het wel leuk om voor die 5 collega's (inclusief mn vervanger) een grote KitKat pp mee te nemen!

2 jaar geleden

Leuke ideeën! Ik heb getrakteerd nadat we wisten dat het een meisje was. Ga denk ik met verlof niet nog een keer trakteren maar straks na de geboorte een keer langs met beschuit met muisjes 😊

2 jaar geleden

Dit is wat ik ga trakteren aan mijn collega's op mijn laatste werkdag.

2 jaar geleden

Helemaal klaar voor mijn laatste werkdag morgen. Ik werk in het onderwijs, dit heb ik voor mijn collega’s (voor mijn duo-collega en Onderwijs Assistent heb ik apart nog wat). En in het volgende bericht deel ik wel wat ik voor mijn kleutergroep heb.

2 jaar geleden

Dit heb ik voor de kleuters.