473 Reacties

5 maanden geleden

Ja hier! 10:00/14:00/18:00/22:00 en we proberen nu al twee dagen laatste fl ...
Thanks voor het delen! En wat knap dat ze om 10.00 de eerste pas haalt! Hier is dat nu 07.00, dus ik ga even kijken hoe of wat haha

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Is er iemand die nog maar 4 flessen al geeft? Onze dochter krijgt er nu 5 ...
Bij ons lukt dit sinds 2 weken vaak. Ze krijgt om 7.00 180+6, om 11.00 en 15.00 150+5 en om 19.00 180+6. Ze drinkt dit niet altijd op, dan maken we haar om 22.00 nog wakker voor een fles. Maar als ze genoeg heeft gedronken slaapt ze dan van 20.00 tot 7.00

5 maanden geleden

Reactie op Maris97

Bij ons lukt dit sinds 2 weken vaak. Ze krijgt om 7.00 180+6, om 11.00 en ...
Klinkt goed! Onze eerste is ook rond 06.30/07.00. Zou dan graag ook die van 22.00 weg willen laten uiteindelijk.

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Klinkt goed! Onze eerste is ook rond 06.30/07.00. Zou dan graag ook die van ...
Wij kregen haar om 22.00 heel moeilijk wakker, we hebben de flessen van 7.00 en 19.00 opgehoogd en het toen gewoon geprobeerd op de eerste dag dat ze daarmee genoeg dronk. Ze sliep meteen door tot 7.00.

5 maanden geleden

Iemand tips voor als je baby veel terug geeft na een flesje. Haar slabber en pakje zijn soms helemaal nat. Ze krijgt voeding uit de dr. Brown fles en houden haar na een boertje te hebben gelaten al een tijdje overeind.

5 maanden geleden

Reactie op Isiss

Iemand tips voor als je baby veel terug geeft na een flesje. Haar slabber e ...
Minder geven. Echt bijna rechtop voeden en inderdaad lang omhoog houden scheelt hier veel. Ik geef inmiddels uit de lansinoh fles en weinig tot niet spugen. Misschien kun je die eens proberen?

5 maanden geleden

Reactie op Isiss

Iemand tips voor als je baby veel terug geeft na een flesje. Haar slabber e ...
Eventueel vlot de speen geven na de fles. Zodat ze niet snel verkrampen. Vaak geven ze daardoor ook wat terug.

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Lansinoh fles hoor je wel vaker bij fles weigeraars. Hier werkt hij iniderg ...
Toch deze net nog besteld 🙈 het wil maar niet lukken dus hopelijk gaat ze deze pakken 🤞

5 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Toch deze net nog besteld 🙈 het wil maar niet lukken dus hopelijk gaat ze ...
Ik heb Difrax , Dr Brown, avent natural geprobeerd en deze lansinoh werkt het beste. Ik hoop het voor jullie ook🙏💪

5 maanden geleden

Reactie op Maris97

Wij kregen haar om 22.00 heel moeilijk wakker, we hebben de flessen van 7.0 ...
Zo klinkt goed! Hier weer een drama haha. Na dat we haar wakker maken om 22.00 is ze de laatste dagen klaar wakker, daar moeten we dus echt vanaf. Die van 180+6 gieten jullie niet meer af dan of wel?

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Zo klinkt goed! Hier weer een drama haha. Na dat we haar wakker maken om 2 ...
Oh dat is niet fijn inderdaad. Bij ons dronk ze om 22.00 nog maar 30-50 dus had niet veel zin meer. Wij geven alles en kijken gewoon wat ze drinkt. De ene keer gaat het op en de andere keer niet. Ze weegt 4,6 kilo dus heeft het eigenlijk ook wel helemaal nodig aangezien ze maar 4 flessen krijgt. Maar een dag iets minder zal ook niet heel erg zijn.

5 maanden geleden

Reactie op Maris97

Oh dat is niet fijn inderdaad. Bij ons dronk ze om 22.00 nog maar 30-50 dus ...
Bij ons woog ze de laatste keer ook 4.5. Ik ga vandaag overdag de flessen ophogen en haar vanavond niet wakker maken. Ergste geval moet ik er in de nacht uit, maar vannacht tot 01.30 rondjes lopen was ook niet veel beter haha

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Bij ons woog ze de laatste keer ook 4.5. Ik ga vandaag overdag de flessen ...
Dan kun je inderdaad beter ‘s nachts 1 keer opstaan als het echt nodig is, maar misschien heb je wel geluk en lukt het net zoals bij ons meteen. Succes!

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Bij ons woog ze de laatste keer ook 4.5. Ik ga vandaag overdag de flessen ...
En je kan bijv. Niet zeggen ik laat er eind van de dag 2/2,5 uur tussen zodat er wat extra in gaat bijv. Geen 180 maar 90/60? Dat is hier namelijk wel zo eind van de dag clustert ze een beetje 19.00 de nacht in en dan vaak rond 04.30 komt ze weer. De rest van de dag om de 2/2,5uur 90/120.

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

En je kan bijv. Niet zeggen ik laat er eind van de dag 2/2,5 uur tussen zod ...
Dat is ook nog een goede! Ik heb vandaag de flessen opgehoogd en ik ga kijken hoelaat ze vannacht komt. Anders is wat clusteren zeker iets om uit te proberen!

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

Dat is ook nog een goede! Ik heb vandaag de flessen opgehoogd en ik ga ki ...
Ja dan heb je ze inidergeval nog overdag en niet snachts misschien werkt dat en alleen eind van de dag is misschien nog wel te doen dat je verder er 4uur tussen kunt laten. Ja geen idee hoor soms werkt dat is ook maar net of ze het dan drinken😳

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja dan heb je ze inidergeval nog overdag en niet snachts misschien werkt da ...
Haha inderdaad, blijft uitproberen! Tot nu toe heeft ze 2x haar opgehoogde fles op van 180. Hopen dat dat ook iets doet!

5 maanden geleden

We hebben het gister/vannacht uitgeprobeerd. Ik had haar 4 flessen overdag opgehoogd, dronk ze ook bijna allemaal op. Om 18.30 de laatste gegeven. Ze is om 20.00 gaan slapen en ligt nu nog🫣 Ik denk dat ze er gewoon aan toe was aangezien ze elke keer moest huilen en niet meer ging slapen na haar laatste fles als we haar wakker maakte, en ze net lekker in haar slaap zat. Of het was een lucky shot vannacht haha Echt mega bedankt voor alle tips en het meedenken🙌 durfde zelf eigenlijk niet die laatste fles ineens te skippen.

5 maanden geleden

Reactie op Kirrx

We hebben het gister/vannacht uitgeprobeerd. Ik had haar 4 flessen overdag ...
Oh super! Nu hopen dat het zo blijft.

5 maanden geleden

Weet iemand wat beter is wanneer je zowel afgekolfde melk en kunstvoeding geeft: - per flesje 1 soort melk aanbieden? Dus bijvoorbeeld 150 KV en volgende flesje 150 BV - gemengd aanbieden, zodat je kindje bij iedere voeding BV binnen krijgt? Ik kan nergens een antwoord vinden en de Lactatiekundige kon het me ook niet vertellen