Wegens er veel de zelfde en veel topics worden aangemaakt over drink vragen/ problemen is dit verzamel topic aangemaakt.
Bijvoorbeeld:
Hoeveel drinkt jouw baby aan fles voeding?
Welke flesvoeding gebruiken jullie?
Help mijn baby drinkt niet meer.
Mijn dochter van bijna 13 weken blijft een slechte drinker en veel melk terug geven na de fles. Wij hebben al de Philips avent geprobeerd(die trok vacuüm, Etos fles en nu de Dr. Brown. Iemand tips? En welke fles gebruiken jullie?
Weet iemand wat beter is wanneer je zowel afgekolfde melk en kunstvoeding g ...
Wij doen per r fles 1 soort doen, simpelweg omdat je het restje anders moet weggooien en het zonde is als daar bv in zit ☺️
Restje bv mag je nog 1x aanbieden, dat kan niet met kv.
Hoe maken jullie een kv flesje klaar? Ik ga vandaag voor het een zo’n flesje geven en ik doe dit met spa. Doen jullie eerst water koken of het in de flessen warmer of magnetron?
Hoe maken jullie een kv flesje klaar? Ik ga vandaag voor het een zo’n flesj ...
Ik kook nog ouderwets het water, en dan giet ik het over in kleinere flesjes om af te koelen voor de hele dag, en dan de flessenverwarmer.
Maar bij mijn weten is het kraanwater dusdanig goed dat koken dus niet meer hoeft!
Ik heb Difrax , Dr Brown, avent natural geprobeerd en deze lansinoh werkt h ...
Poeh na 2 dagen proberen en veel gehuil en frustratie pakte ze gisteren voor t eerst opeens de fles (Lansinoh) en dronk de volledige 50 ml op bij m'n man. In de middag ging ze naar m'n moeder en heeft ze 2 volledige flessen gedronken 😇. Hopelijk zet ze dit door. Thanks voor de tip 😘
Vraagje, misschien dat anderen het herkennen.
Wij gebruikten Hero comfort + tegen het spugen. Dit ging goed!
Nu heeft Hero de receptuur aangepast en is het een mix geworden van jbm en mais zetmeel. Voorheen was dit alleen jbm.
Nu spuugt ze weer volop...
Zou het hieraan kunnen liggen dat ze weer veel spuugt?
Anders moeten we toch wisselen van voeding..
Mensen met lansinoh flesje. Wanneer zijn jullie over gegaan op speen M . Ik heb het idee dat ze er langer over doet misschien even gewoon proberen maar misschien zijn er meerdere die al een m gebruiken. Of er is niemand die lansinoh gebruikt 😂🫣
Zijn hier mama’s die maar 4 voedingen geven? En van hoeveel dan?
Onze kleine heeft nooit echt veel willen drinken (eerst bv en nu kv)
Probeer er 5 flesjes in te krijgen maar gaat heel moeizaam omdat ze vaak gewoon geen honger heeft…
Ik zit nu te denken om 4 flesjes te gaan proberen.
Ze slaapt overdag ook veel en s’nachts ruim 12 uur moet haar altijd wakker maken…