473 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op OceanMommy

Weet iemand wat beter is wanneer je zowel afgekolfde melk en kunstvoeding g ...
Beter is gewoon of kv of bv

5 maanden geleden

Reactie op OceanMommy

Ik geef gewoon ene voeding bv en de andere kunst.

5 maanden geleden

Mijn dochter van bijna 13 weken blijft een slechte drinker en veel melk terug geven na de fles. Wij hebben al de Philips avent geprobeerd(die trok vacuüm, Etos fles en nu de Dr. Brown. Iemand tips? En welke fles gebruiken jullie?

5 maanden geleden

Reactie op Isiss

Mijn dochter van bijna 13 weken blijft een slechte drinker en veel melk ter ...
Ik vind de difrax s flessen persoonlijk echt super.

5 maanden geleden

Reactie op OceanMommy

Wij doen per r fles 1 soort doen, simpelweg omdat je het restje anders moet weggooien en het zonde is als daar bv in zit ☺️ Restje bv mag je nog 1x aanbieden, dat kan niet met kv.

5 maanden geleden

Als jullie kleine om 5:30 voor een nachtvoeding komt, wat doe je dan met de ochtendvoedinf?

5 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Als jullie kleine om 5:30 voor een nachtvoeding komt, wat doe je dan met de ...
60 tot 90 ml geven en weer terug in bed. En dan komtie vanzelf voor de rest

5 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Als jullie kleine om 5:30 voor een nachtvoeding komt, wat doe je dan met de ...
Iets minder geven en weer terug leggen.. of gewoon geven wat nodig is en dan weer in bed. Dag dan op een vast moment beginnen? Ipv met voeding

5 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Wij doen per r fles 1 soort doen, simpelweg omdat je het restje anders moet ...
Ja dat was ook mijn logica in het begin! Maar nu drinkt ze 99% alles altijd op.. en soms kolf ik maar voldoende voor 1 a 2 voedingen

5 maanden geleden

Hoe maken jullie een kv flesje klaar? Ik ga vandaag voor het een zo’n flesje geven en ik doe dit met spa. Doen jullie eerst water koken of het in de flessen warmer of magnetron?

5 maanden geleden

Reactie op zjzj

Hoe maken jullie een kv flesje klaar? Ik ga vandaag voor het een zo’n flesj ...
Waterkoker op temperatuur 40 graden. Magnetron kan ook moet je even uitvinden hoelang bij hoeveel

5 maanden geleden

Reactie op zjzj

Kraanwater en in de magnetron

5 maanden geleden

Reactie op zjzj

Ik kook nog ouderwets het water, en dan giet ik het over in kleinere flesjes om af te koelen voor de hele dag, en dan de flessenverwarmer. Maar bij mijn weten is het kraanwater dusdanig goed dat koken dus niet meer hoeft!

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ik heb Difrax , Dr Brown, avent natural geprobeerd en deze lansinoh werkt h ...
Poeh na 2 dagen proberen en veel gehuil en frustratie pakte ze gisteren voor t eerst opeens de fles (Lansinoh) en dronk de volledige 50 ml op bij m'n man. In de middag ging ze naar m'n moeder en heeft ze 2 volledige flessen gedronken 😇. Hopelijk zet ze dit door. Thanks voor de tip 😘

5 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Poeh na 2 dagen proberen en veel gehuil en frustratie pakte ze gisteren voo ...
Oooh wat fijn! Ja ik hoop het ook voor jullie. Ja hier werkte hij top🙏

5 maanden geleden

Vraagje, misschien dat anderen het herkennen. Wij gebruikten Hero comfort + tegen het spugen. Dit ging goed! Nu heeft Hero de receptuur aangepast en is het een mix geworden van jbm en mais zetmeel. Voorheen was dit alleen jbm. Nu spuugt ze weer volop... Zou het hieraan kunnen liggen dat ze weer veel spuugt? Anders moeten we toch wisselen van voeding..

5 maanden geleden

Mensen met lansinoh flesje. Wanneer zijn jullie over gegaan op speen M . Ik heb het idee dat ze er langer over doet misschien even gewoon proberen maar misschien zijn er meerdere die al een m gebruiken. Of er is niemand die lansinoh gebruikt 😂🫣

5 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Mensen met lansinoh flesje. Wanneer zijn jullie over gegaan op speen M . Ik ...
Ja, wij gebruiken de Lansinoh fles en zijn onlangs overgegaan op de M speen (bijna 10 weken). Gaat prima, merk niet heel veel verschil.

5 maanden geleden

Reactie op Hotelmama

Ja, wij gebruiken de Lansinoh fles en zijn onlangs overgegaan op de M speen ...
Ah oke hier 13 weken dan gaan we het gewoon proberen dankje!

5 maanden geleden

Zijn hier mama’s die maar 4 voedingen geven? En van hoeveel dan? Onze kleine heeft nooit echt veel willen drinken (eerst bv en nu kv) Probeer er 5 flesjes in te krijgen maar gaat heel moeizaam omdat ze vaak gewoon geen honger heeft… Ik zit nu te denken om 4 flesjes te gaan proberen. Ze slaapt overdag ook veel en s’nachts ruim 12 uur moet haar altijd wakker maken…