473 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Fabi-R
Echt ? Ik dacht altijd dat je moest bereken vanuit de hoeveelheid water en ...
Ja ik heb het ook altijd alleen maar uit de hoeveelheid water berekend. Omdat dit uiteindelijk het vocht ook is. Anders krijg je rare berekeningen aangezien hier niet alles altijd word opgedronken en ja hoe weet je dan exact hoeveel het is.🤔🤯
5 maanden geleden
Hoe lang doet jullie kindje over een fles van 100ml?
Ik geef voornamelijk nog bv maar af en toe een flesje gekolfde melk. We gebruiken Philips avent met speen nummer 3. Ze ‘pakt’ hem volgensmij prima, maar het duurt zo lang. Ruim 30 min. Is dit normaal? Of moeten we een ander flesje/speen proberen?
5 maanden geleden
Reactie op Zweedsebaby
Hoe lang doet jullie kindje over een fles van 100ml?
Ik geef voornamelijk ...
Volgens mij is dit te lang. Mijn dochter had dat ook met Philips avent speen 3, toen overgegaan naar speentje 4. Tegen mij was toen gezegd dat het haar teveel moeite kost. Nu doet zij er 7-10 minuten over (of langer als ze t in 2 keren drinkt binnen 1 uur drinkt) maar dat is dan weer eigenlijk te snel, maar aangezien ze geen krampjes heeft en daarna gewoon verzadigd is, was het prima volgens cb. Het verschilt dus best wel per kindje.
5 maanden geleden
Reactie op Fleurmeyere
Volgens mij is dit te lang. Mijn dochter had dat ook met Philips avent spee ...
Oké! Ja mij leek het ook erg lang.. dan gaan we even kijken naar speentje 4! Thanks! 🙏
5 maanden geleden
Reactie op Pdw91
Dat lijkt mij idd ook vrij lang.. hier doet m'n zoontje over 200 ml ongevee ...
Ohhh ja dan drinkt zij wel echt heel langzaam.. dat ze nog niet boos is geworden weet ik niet 😅 ander speentje dan maar!
5 maanden geleden
Reactie op Pdw91
Nee het gaat om de voeding wat ze binnen krijgen (daar groeien ze van en ni ...
Oh nooit gedaan. Nooit wat van gehoord😂 ze groeien allebei. Voeding mengt toch met het water dus dan is het toch de hoeveelheid vocht. Maar goed dan zal ik het wel niet snappen😂🤔
5 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Oh nooit gedaan. Nooit wat van gehoord😂 ze groeien allebei. Voeding mengt ...
Haha nouja heeeel veel verschil maakt het ook niet uit denk ik! Zo heb ik het iig altijd 'geleerd' en werd hier door zowel kraamzorg , cb en in t ziekenhuis zo verteld 🤣 maar zolang ze goed groeien is er ook niet zoveel aan de hand idd 👌
5 maanden geleden
Reactie op Roos Anne
Nee daarom. Is ook lastig want je schud toch? Dan schuimt het toch iets dus ...
Ik 'rol'.. en als het niet schuimt klopt de juiste hoeveelheid wat in de fles zit precies met wat er op de verpakking staat.. heb alle doseringen gecheckt want vond het wel interessant omdat ik wist dat de meningen zijn verdeeld over hoeveel er wordt gedronken 🤣 maar hier klopt het dus wel exact haha..
5 maanden geleden
Reactie op Pdw91
Ik 'rol'.. en als het niet schuimt klopt de juiste hoeveelheid wat in de fl ...
Ohja oke. Nee ik doe maar wat maar 9/10 schuimt het wel wat. Ik doe vaak 120 en als daar 30 nog in zit. Ga ik ervanuit dat er 90 is gedronken🤷😂 maar goed zal wel. Altijd zo gedaan
4 maanden geleden
Reactie op Pdw91
Ik 'rol'.. en als het niet schuimt klopt de juiste hoeveelheid wat in de fl ...
Ja bij mij ook altijd! Doe nu vaak 180cc afmeten en dan eerst het poeder en daarna de melk erbij. Omdat het dan beter mixt 🙈. Bij de difrax fles komt anders bij flesje van 180 of 210 eerst de melkpoeder in de speen 😂 en dat geeft bij mij dan klontjes… 😅